تولید و پخش نایلون و نایلکس چاپی ، ساده ، طرح دار در تهران

 تولید و پخش نایلون و نایلکس چاپی ، ساده ، طرح دار در تهران نایلون ها یکی از وسایل  بسیار کاربردی می باشند که در طرح…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 تولید و پخش نایلون و نایلکس چاپی ، ساده ، طرح دار در تهران

نایلون ها یکی از وسایل  بسیار کاربردی می باشند که در طرح و ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و با استفاده از آن ها بسیاری از کار های مختلفی را انجام می دهند.نایلون دارای انواع مختلفی می باشد که قصد داریم آن ها را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.نایلون ها دارای انواع مختلفی مانند نایلون های گلخانه ای، نایلون پشت چسب دار، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار و … می باشد که هر کدام دارای کاربرد خاصی می باشند. از طرفی طرح هایی که روی این نایلون ها قرار می گیرد دارای انواع مختلفی می باشد از جمله : چاپ افست، چاپ فلسکو، چاپ سیلک اسکرین و … .

از نایلون های حبابدار برای اسباب کشی های مختلف استفاده می شود زیرا این نایلون ها به دلیل حباب هایی که دارند، دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. اگر قصد دارید برای وسایلی که نمی خواهید خط و خشی روی آن ها بیفتد روکش مناسبی تهیه کنید می توانید از نایلون های پشت چسب دار استفاده کنید زیرا در هر زمانی که بخواهید می توانید این نایلون را از وسیله ی مورد نظر جدا کرده و هیچ اثری از آن ها روی وسیله باقی نماند. نایلون های گلخانه ای نیز که از معروف ترین نایلون ها می باشد در از تمام وسای مورد نظر شما در مقابل اشعه های UV و هم چنین ماورا بنفش، محافظت می کند و شما می توانید این نایلون را در ضخامت های دلخواد خود خرید کنید.

تولید کننده انواع نایلون و نایلکس چاپی و ساده در تهران

همان طور که در قسمت قبل نایلون ها را مورد بررسی  قرار دادیم، باید توجه داشته باشید که آن ها را از محلی تهیه کنید که دارای کیفیت کار بسیار بالایی باشند و از مواد مناسبی برای تهیه ی این نایلون ها استفاده کرده باشند.یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت هایی که می توانید انواع نایلون های مورد نظر خود را از جمله نایلون های ساده و چاپی و … را از آن تهیه کنید شرکت نگارین پلاستیک می باشد که دارای انواع و اقسام نایلون های مورد نظر شما در سایز بندی ها و رنگ بندی های مختلف با چاپ های گوناگوم روی آن ها می باشد.تمامی پلاستیک های مواد در شرکت نگارین پلاستیک از درجه 1 ترین مواد تهیه شده و دارای دوخت و پرفراژ درجه 1 و عالی ای می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

شرکت نگارین پلاستیک محصولات خود را در سراسر ایران و هم چنین در خارج ایران به فروش می رساند و شما می توانید به راحتی در هر نقطه ای که باشید، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و به راحتی خرید کنید.فروشگاه نگارین پلاستیک با مدیریت آقای همتی به همراه کادر بسیار مجرب و با سابقه ای که دارد، اولین هدف خود را تهیه ی با کیفیت ترین وسایل جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز قرار داده است.

آدرس جهت مراجعه ی حضوری : تهران، باقر شهر، شهرک صنعتی تجریش، البرز 42، پلاک 5

تلفن های تماس : 55215287

تلفن همراه : 09198686238

 09122909408

 09362009408

تولید و پخش نایلون و نایلکس چاپی ، ساده ، طرح دار در تهران

تولید و پخش کیسه زباله صنعتی

تولید و پخش کیسه زباله بیمارستانی و خانگی

فروش انواع سفره یکبار مصرف محافظ غذا

تولید و فروش انواع پلاستیک فریزر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و پخش نایلون و نایلکس چاپی ، ساده ، طرح دار در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه