امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران

امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران اگر به دنبال یک وکیل کار بلد و سابقه ی کاری بالا می گردید مطمئنا امیر سلیم…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران

اگر به دنبال یک وکیل کار بلد و سابقه ی کاری بالا می گردید مطمئنا امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران در تنها برای شما به حساب می آید. ایشان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در زمینه ی انواع دعاوی حقوقی، چک، سفته، ارث، سر قفلی، دعاوی مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم سند، ابطال و فسخ مباینه نامه، امور ثبتی، ثبت شرکت برند، مواد مخدر، اجرای طلاق خارجی، طلاق یک طرفه، جرائم پزشکی و غیره… انواع دعاوی کیفری، فسخ نکاح، اجرای طلاق ، ملاقات فرزند، حضانت تمکین، نفقه، مهریه، دیوان عالی کشور و غیره… انواع دعاوی امور ثبتی، مطالبه وجه، دعاوی ملکی و شرکت، دیه، دعاوی تصرف عدوانی، خیانت در امانت،  دعاوی خلع ید و غیره…

تخصص کامل دارد و بهترین مشاوره ها را برای پیروزی مراجعه کنندگان خود می دهد. انتخاب یک وکیل خوب مانند انتخاب یک درمانگر حرفه ای می باشد. هر چه تخصص و دانش او بروز تر باشد راحت تر و بهتر و بدون ضرر و زیان روند پیگیری پرونده به پیش می رود.

امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران از ویژگی ها و برتری هایی برخوردار است که در این میان می توان به امانت دار بودن وی اشاره کرد که اسرار موکل خود را به هیچ وجه فاش نمی کند، از گفتن توانایی های غیر قانونی اجتناب می کند و غیره… که همگی او را به یک وکیل معتبر و خوب تبدیل کرده است.

با ما در تماس باشید.

امیر سلیم اسدی تلفن تماس:

۰۹۱۲۷۱۵۰۰۳۷

۰۹۲۰۹۲۰۴۲۲۸

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امیر سلیم اسدی وکیل دعاوی حقوقی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه