امیر تقی پور وکیل پایه یک دادگستری

امیر تقی پور وکیل پایه یک دادگستری امیر تقی پور، وکیل پایه یک دادگستری ، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و…
شهر
رشت
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

امیر تقی پور وکیل پایه یک دادگستری

امیر تقی پور، وکیل پایه یک دادگستری ، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و دارای سابقه ی کاری بالا با دانش و تجربه ی کافی هستند. ایشان در زمینه ی دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی، دعاوی خانوادگی، دعاوی ثبتی و تجاری، اوقافی و غیره…. به صورت تخصصی فعالیت می کنند.

ایشان با پذیرش یک پرونده با تشکیل یک جلسه به طور مفصل راجع به پرونده و تمامی اسناد و مدارک موجود صحبت کرده و جزء به جزء آن ها را بررسی می کنند و موکل خود را از نتایج احتمالی در آینده با خبر می کنند.

پس با داشتن وکیلی مانند امیر تقی پور روش های ازمون و خطا را کنار گذاشته و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را خواهید گرفت. دعاوی موجود و قوانین به دلیل پیچیدگی هایی که دارند نیازمند دانش و تخصص های لازم هستند که تنها از عهده ی یک وکیل حرفه ای بر می آیند.

مهم ترین پرونده هایی که ایشان به آن ها رسیدگی می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد: خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سر قفلی ، فروش مال غیر، ارث و میراث، تصرف عدوانی، سرقت، کلاهبرداری، قتل، قتل عمد، قتل غیر عمد، خیانت در امانت، ایراد ضرب عمدی، ارتباط نامشروع، تجاوز به عنف، تهمت، تهدید، ثبت شرکت ها، تنظیم قرار داد های حقوقی، امور اوقافی، طلاق، حضانت، نفقه، مسائل مربوط به دوران نامزدی، استرداد جهیزیه و غیره…

تلفن تماس: ۰۹۱۱۳۳۱۴۹۴۷

آدرس دفتر وکالت: رشت، حاجی اباد، بن بست دین دانش، ساختمان دانش، طبقه ی اول ، واحد ۳

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “امیر تقی پور وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه