امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر و فولادشهر

امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر و فولادشهر امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر در حوزه ملکی تخصص دارد. در بسیاری…
شهر
زرین شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر و فولادشهر

امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر در حوزه ملکی تخصص دارد. در بسیاری از مشکلات که در رابطه با اموال غیر منقول وجود دارد نیاز به یک وکیل ملکی خوب مانند امید خوشحال حس می شود.امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر با سال ها تجربه در حوزه وکالت املاک و سرقفلی جزء بهترین ها در این رشته شناخته شده است. ایشان با ارائه مشاوره های حقوقی، طرح لایحه و دفاع، راهنمای در خصوص طرح دعوا بهترین خدمات را به عزیزان مراجعه کننده می دهند.

اصولا وکیل ملکی و سرقفلی در حوزه اموال غیر منقول و امور ملکی فعالیت می کند. اموال غیر منقول هم به اموالی گفته می شود که امکان جا به جایی و نقل مکان ندارند از جمله؛ زمین، خانه، باغ، آپارتمان و غیره… تمامی موارد ذکر شده جزوء حیطه ی کاری وکیل ملکی محسوب می شوند. مانند، تنظیم سند رسمی، خلع ید، افراز و  مال مشاع و غیره‌…امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر می تواند برای ساخت و ساز، استفاده از زمین و یا خرید خانه، می تواتر از جانب شما برای عقد قرار داد مذاکره کند، از حقوق شما به عنوان صاحب ملک محافظت کند.

در حقیقت وکیل ملکی می تواند به شما در روند خرید، فروش و یا اجاره دادن یک ملک کمک کند. جهت بهره مندی از خدمات امید خوشحال بهترین وکیل ملکی در زرین شهر با ما در ارتباط باشید و از خدمات مشاوره حضوری و غیر حضوری بهره ببرید.

با توجه به اینکه دعاوی و اختلافات ملکی پیچیدگی های مخصوص به خود را داشته و در بیشتر موارد نیاز به پیگیری با ارگان های مختلفی چون ادارات ثبت املاک، سازمان اوقاف در مورد املاک وقفی، اداره ی منابع طبیعی در مورد اراضی ملی و تفکیک مثتثنیات از اینگونه اراضی، تعیین تکلیف در خصوص اراضی سازمان بنیاد مسکن، کمیسبون ماده ۱۰۰شهرداری، کمیسیون ماده ۵۶،شرکت عمران و تعیین تکلیف نسق زراعی میباشد وداوری در آنها نیازمند دانش تخصصی در خصوص املاک بوده و هرگونه انتخاب اشتباه در مشاوره و تاکتیک دفاعی منجر به ضایع شدن حق مالک میشود مراجعه به وکیل متخصص الزامی است، تیم حقوقی امید خوشحال در فولادشهر و زرین شهر و باغبهادران با توجه به سوابق متعدد در این خصوص راهگشای مشکلات حقوقی شما خواهد بود.

متخصصان طلاق و دعاوی حقوقی و کیفری با حضور تیم وکلای مجرب و متخصص در فولادشهر و زرین شهر و باغبهادران و نجف آباد و مبارکه و فلاورجان با سرپرستی وکیل امید خوشحال در حل و فصل امورات به شما کمک خواهد کرد.

تلفن تماس: 09135953885

اصفهان .زرین شهر .خیابان کاشانی.روبه روی دادگستری.ساختمان دادمان.طبقه زیرین واحد ۵
۰۳۱۵۲۲۲۳۰۵۱

بهترین وکیل حقوقی در فولادشهر

نقد و بررسی‌ها

  1. محمدی

    آقای خوشحال واقعا کارشون عالیه بعد از عوض کردن دو تا وکیل آقای خوشحال کارمو انجام دادن خداخیرش بده

    • سید داود موسوی زاده

      سلام.ممنون که لطف کردین و از آقای خوشحال به عنوان یک وکیل خوش نام صحبت کردید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه