امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر

 امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر  امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر با بیش از ۱۸ سال سابقه ی…
شهر
قائم شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر

 امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر با بیش از ۱۸ سال سابقه ی کاری موفق همچنان به عنوان یکی از بهترین وکیل ها در قائم شهر شناخته شده است. ایشان در زمینه ی تمامی دعاوی دانش و اطلاعات کافی دارد اما در زمینه ی دعاوی حقوقی و طلاق به صورت تخصصی فعالیت می کند.

از آن جایی که پروسه طلاق بسیار پیچیده و دارای قوانین مخصوص به خود است بهتر است در صورت مواجهه با مشکلات طلاق حتما به یک وکیل کار بلد و با سابقه ی کاری بالا مراجعه کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بدون ضرر و زیان های مالی به رو یا رویی با مشکلات بپردازید.

طلاق به انواع دسته های، طلاق به درخواست مرد، طلاق به درخواست زن، طلاق توافقی، فوت هر یک از زوجین، فسخ نکاح و ازدواج، بطلان عقد نکاح، بذل مدت، مطالبه و اجرای مهریه که خود به دو روش انجام می شود، شروط ضمن عقد و غیره… تقسیم بندی می شود.آقای حمدی پارسا به عنوان یک فرد با کلام برنده و قلمی روان با داشتن پرونده های بسیار در زمینه ی طلاق و اختلافات خانوادگی با یک مشاوره و حضور شما در دفتر وکالت ایشان در کوتاه ترین زمان ممکن بیشترین رسیدگی را به پرونده های شما خواهد داشت.

آدرس دفتر  امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی قائمشهر: قائم شهر، خیابان بابل، رو به روی بانک مسکن، ساختمان آمین ۲۰، طبقه ۴

تلفن تماس:

09111265364

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ امیدعلی حمیدی پارسا بهترین وکیل حقوقی و طلاق قائمشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه