الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان

الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان وکیل رسمی دادگستری تخصص امور کیفری و فقه و جزا و مواد مخدر داوری پرونده های اجرایی و…
شهر
کرمان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان

وکیل رسمی دادگستری تخصص امور کیفری و فقه و جزا و مواد مخدر
داوری پرونده های اجرایی و یگان اجراییات دادگستری

بسیاری از ما ممکن است در زندگی با مشکلات کیفری و یا حقوقی مواجه شویم منتها به دلیل نداشتن آگاهی از قوانین و روش طی روند پرونده با مشکلاتی رو به رو شویم. دادگاه ها و پرونده های حوزه کیفری از موارد حساس و بسیار حیاتی در وکالت محسوب می شوند و حتی کوچک ترین جزئیات و تجربیات سرنوشت ساز و بسیار مهم می باشند. اگر در روند رسیدگی به این پرونده ها دچار اشتباه شوید خسارات جبران ناپذیری به شما وارد می شود. شما می توانید از الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان کمک بگیرید تا برای حل پرونده های کیفری نیازی به دلهره و اضطراب نداشته باشید.

الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان در زمینه مشخص از مباحث و دعاوی حقوقی تخصص دارد، همچنین با انجام و به ثمر رساندن تعداد پرونده مناسب در حوزه تخصصی خود و داشتن رزومه قابل ارائه، دقت نظر در مطالعه پرونده و نیز گفت و گو با موکل به منظور تسلط بر ابعاد مختلف پرونده، سخنوری و توانایی اقناع طرف مقابل به خصوص در جلسات دادگاه، دلسوزی و کاردانی در رسیدگی به امور پرونده، داشتن وقت مناسب و نظم برای پیگیری پرونده به عنوان یک وکیل کار بلد و زبده شناخته شده است.

همچنین برای داشتن یک وکیل خوب حتما تحقیق کرده و از بهترین آن ها کمک بگیرید. الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان در زمینه طلاق توافقی، طلاق به در خواست مرد، طلاق به درخواست زن، مطالبه نفقه زوجه، مطالبه نفقه فرزند، مطالبه مهریه، مطالبه اجرت المثل، اخذ حضانت فرزندان، روابط نامشروع استرداد جهیزیه، تقسیط مهریه، مالیات بر ارزش افزوده، معافیت های مالیاتی، جرائم مالیاتی و غیره… در زمینه املاک به خرید و فروش ملک، دعاوی اجاره ملک، پیش فروش آپارتمان، الزام به تنظیم سند رسمی و غیره…. تخصص کامل دارد.

جهت بهره مندی از خدمات الیاس رضا پور با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۳۵۱۶۵۱۴۲

آدرس دفتر: کرمان- پارک مطهری – ساختمان اسمان – طبقه سوم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الیاس رضا پور بهترین وکیل در کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه