الهام بیرانوند وکیل پایه یک دادگستری | وکیل دعاوی حقوقی در خرم آباد

وکیل دعاوی حقوقی در خرم آباد الهام بیرانوند وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای مدرک داوری داخلی تجاری و بین…
شهر
خرم آباد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی حقوقی در خرم آباد

الهام بیرانوند وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، دارای مدرک داوری داخلی تجاری و بین الملل، دارای لوح و تندیس از اولین کنگره ملی و تعالی بانوان برند مهر ۹۷، دریافت کننده گواهی csi از ایتالیا، دارای دکتری افتخاری از دانشگاه می تی ماهای ژاپن و غیره… می باشند.

در رابطه با زمینه ی فعالیت ایشان می توان به پرونده هایی زیر اشاره کرد:

  • دعاوی خانوادگی شامل: دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم و…
  • دعاوی مالی و تجاری شامل: چک، داوری، قرار داد ها، مناقصات، اختلافات مالی، سفته، برات، رسید عادی، فاکتور و…
  • دعاوی املاک شامل: اختلاف در مالکیت، خرید و فروش اموال غیر منقول، شهرداری، املاک، جهاد کشاورزی، زمین شهری، اوقاف، ثبت اسناد، موجر و مستاجر، سر قفلی، حق کسب، تخلیه و…

الهام بیرانوند یکی از بهترین وکلا می باشد که با جمع آوری و مطالعه ی اسناد موجود موکل خود را از نتیجه ی احتمالی پرونده آگاه و تمام تلاش خود را می کند تا بهترین تصمیمات گرفته شده و موکل در مسیر درست گام بردارد.

با داشتن یک وکیل حرفه ای و کار بلد روش های آزمون و خطا را کنار بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه ی دلخواه برسید. گاهی افراد احساس می کنند می توانند بدون کمک یک وکیل کلیه ی اقدامات لازم را انجام دهند منتها به دلیل پیچ و خم و تنوع بالای قوانین افراد آگاهی لازم از همه ی آن ها ندارند.

در نتیجه این عدم آگاهی سبب اتلاف هزینه و اتلاف وقت می شود که در نهایت پروسه ی رسیدگی به پرونده را طولانی تر می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره آنلاین و حضوری با تعیین وقت قبلی و بهره مندی از خدمات الهام بیرانوند وکیل پایه یک دادگستری با ما در تماس باشید.

آدرس: خرم آباد

تلفن تماس:

۰۹۱۶۶۶۹۵۸۸۷

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الهام بیرانوند وکیل پایه یک دادگستری | وکیل دعاوی حقوقی در خرم آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه