اقامتگاه بوم گردی و گردشگری

 اقامتگاه بوم گردی و گردشگری بوم گردی جزوء شاخه ی پر طرفدار گردشگری قرار گرفته است و بسیار مورد استقبال افراد سخت پسند می باشد.
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09382141416
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

 اقامتگاه بوم گردی و گردشگری

بوم گردی جزوء شاخه ی پر طرفدار گردشگری قرار گرفته است و بسیار مورد استقبال افراد سخت پسند می باشد. اقامتگاه بوم گردی و گردشگری با مدیریت شریعتی امکان سفر به دل طبیعت، حفظ محیط زیست و کمک به زندگی مردم محلی را ایجاد می کند.یکی از جذاب ترین این اقامتگاه ها، اقامتگاه بومگردی سد خنم در جاده سیاسان بین روستای کلیج کوه و توساکوتی رامسر است .این  روستا بافت روستانشینی خودش را حفظ کرده و طبیعت زیبای جنگلی را برای دیدن ایجاد کرده است. وقتی وارد حیاط اقامتگاه سدخنم می شوید کاملا حس نوستالژی خانه ی مادربزرگ را خواهید داشت.

انواع خانه های گلی با درو پنجرهای آبی و پرده های قدیمی با رنگ زرد و چشم نواز پر از گل های شمعدونی خوشرنگ انواع درخت های میوه و باغ سبزی با محصولات ارگانیک و لانه ی مرغ و مرغ و جوجه و خروس محلی و کندوی زنبور عسل و عسل طبیعی که در فضای اقامتگاه موجود است.

جاذبه ی دیدنی  برای همه ی گردشگران بومی و غیر بومی است …چهار کلبه چوبی ساخته شده و آتشکده ها هم از جذابیت دیگر این اقامتگاه می باشد. غذاهای خوشمزه و تازه پختش زبانزد تمام شهر است.تمامی محصولات غذایی داخل اقامتگاه و از خود روستا تهیه می شود. بزرگترین مزیت اقامتگاه سدخنم فاصله ی آن با شهر حدود ده دقیقه و تا دریا بیست دقیقه است و مزیت دیگه ی اقامتگاه سدخنم اتاق های ۳۵ متری با سرویس حموم و دستشویی جداگانه است و کلبه های چوبی ۹ متری آن قابلیت اقامت برای انواع خانواده کم جمعیت و پر جمعیت است.

در فصل پاییز و زمستان کرسی های داخل اتاق واقعا گرم و دلچسب می باشند با آش رشته و کلبیج کشتا و چای داغ سدخنم میتوانی لذت و آرامش کامل را در یک خونه ی روستایی رو داشته باشید و از خستگی زندگی شهری بدور باشید.

در فصل بهار و تابستان، بخاطر اب و هوای جنگلی-کوهستانی منطقه ، هوای خنک و ییلاقی فوق العاده ای می توانید داشته باشید. در این اقامتگاه به صورت مستقیم پنج پرسنل مشغول به کار هستند که شامل؛ آشپز ، کمک اشپز، و دو سالن وجود دارد به همراه یک حسابدار .

به صورت غیر مستقیم در روستا افرادی هستند که از طریق فروش محصولات به مهمان های ما درحال کسب درامد می باشند. اهالی عسل طبیعی ناب شمال و تخم مرغ محلی ،شیر محلی ،ماست محلی و سبزی و چای کاملا ارگانیک به همراه انواع میوه‌جات مثل ازگیل و پرتقال و.. و حتی صنایع دستی سنتی خود را به مهمان های ما می فروشند. از لحاظ رفت و آمد آژانس محلی با گروه ما همکاری کرده و بهترین خاطره ها را برای شما می سازند.

هدف ما جلب گردشگر از مناطق شهر نشین به روستا جهت آشنایی با فرهنگ بومی محلی و زنده نگه داشتن رسوم سنتی منطقه و کمک به معیشت روستا است که خودش به نوعی موجب جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر خواهد شد.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات این اقامتگاه بومی و گردشگری با مدیریت شریعتی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

09382141416

با مدیریت آقای شریعتی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ اقامتگاه بوم گردی و گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه