اقامتگاه بومگردی بلوط تاف در خرم آباد

اقامتگاه بومگردی بلوط تاف در خرم آباد  لرستان جزوء استان هایی است که مناظر طبیعی و گردشگری بسیاری دارد. در این زمینه اقامتگاه بوم گردی…
شهر
خرم آباد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اقامتگاه بومگردی بلوط تاف در خرم آباد

 لرستان جزوء استان هایی است که مناظر طبیعی و گردشگری بسیاری دارد. در این زمینه اقامتگاه بوم گردی بلوط تاف در خرم آباد با توجه به اقلیم و فرهنگ این استان آمادگی خود را برای اجرای طرح بوم گردی اعلام می دارد. این اقامتگاه در منطقه تاف در مرکز جنگل های بلوط زاگرس و در جوار آبشار های نوژیان، وارک و قله های تاف و هشتاد پهلو، و منطقه باستانی سنگ تراشان  قرار دارد.

بوم گردی به شما کمک می کند تا علاوه بر استفاده و لذت بردن از پتانسیل های زیست محیطی می توانید از فرهنگ و هنر های دستی این استان نیز بهره مند شوید. به جای اجاره ی هتل از اقامتگاه های سنتی و بومی ما دیدن کرده و نهایت لذت را ببرید.

اقامتگاه بلوط تاف محلی آرام و دلنشین برای استراحت و خواب، مناسب ترین مکان برای برگذاری مراسمات محلی، مذهبی، عروسی، جشن تولد، دور همی و شب نشینی های شماست. از مهم ترین خدمات این اقامتگاه می توان به سفره خانه سنتی، صبحانه، نهار، شام، میان وعده محلی و سنتی به همراه چای ذغالی و نان محلی، فروشگاه صنایع دستی و تولیدات محصولات ارگانیک خوراکی و غیره…. اشاره کرد.

 خدمات گردشگری بلوط تاف در خرم آباد شامل؛ بازدید از جاذبه های گردشگری می باشد. از طرفی این مرکز آمادگی خود را جهت همکاری با راهنمایان تور های گردشگری اعلام می دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما در تماس باشید.

تلفن تماس آقای شفیعی:

09031798175

09160860979

09045433831

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اقامتگاه بومگردی بلوط تاف در خرم آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه