ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر

ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر به مدیریت برادران حاج رحیمی سال هاست که بهترین خدمات را در زمینه…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر

ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر به مدیریت برادران حاج رحیمی سال هاست که بهترین خدمات را در زمینه ی انواع لوازم خانگی، کادویی، انواع چینی، آرکوپال، بلور، لوازم برقی، انواع جهیزیه، سیسمونی، بلور  انواع وسایل نظافتی و بهداشتی و غیره…. به مراجعه کنندگان ارائه داده است که رضایت مشتری را به خود جلب کرده است.

اگر احساس می کنید که خریدن هدیه و کادوی مناسب برای تان سخت است یا فکر می کنید بعد از خرید دغدغه ی ذهنی برای تان پیش خواهد آمد که آیا انتخاب خوبی داشته اید یا نه به ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر مراجعه کنید.

تنوع بسیار بالای انواع لوازم خانگی با توجه به قیمت مناسبی که دارند دست هر فرد سخت پسندی را باز می گذارد تا آزادانه بهترین انتخاب را داشته باشد. بسیاری از خرده فروشان تمایل به خرید عمده دارند که این کار با مراجعه به مرکز بورس لوازم پلاستیکی امکان پذیر می باشد.

بعضی از لوازم پلاستیکی و محصولاتی که در این مرکز می توانید آن ها را تهیه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد: سبد مسافرتی، اسکاچ، سبد نان، جارو نپتون، انواع مدل های آرکوپال ، آبکش و سبد استیل، بطری، سطل زباله، پارچ، رنده، فرچه، جا قاشقی، انواع دکوری، قالب یخ، قالب ژله، سرویس حمام، جا ادویه ای و غیره…. که همگی در سایز و قیمت های مختلفی موجود هستند.

کلیه ی ظروف و کالا های موجود در ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر طبق سلیقه ی مشتری می باشد و معمولا بیشترین میزان فروش را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات این مرکز، ثبت و سفارش کالا به صورت جزیی و عمده، با ما در تماس باشید.

آدرس: زرین شهر، خیابان امام شمالی، جنب بانک صادرات مرکزی

آدرس تلگرام: pelasco 0122@

تلفن های تماس:

۰۹۱۳۲۳۶۰۱۲۲

۵۲۲۱۱۸۹۸

با مدیریت آقای رحیمی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ارزانی پلاسکو رنگارنگ در زرین شهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه