وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز | احمد رضا رضائی

وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز  | احمد رضا رضائی  وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز وکیل و‌مشاور حقوقی شهرداری های تهران ،شیرازو…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز  | احمد رضا رضائی 

وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز

وکیل و‌مشاور حقوقی شهرداری های تهران ،شیرازو صدرا ، نویسنده چندین مقاله معتبر داخلی و خارجی مولف چندین کتب معتبر در حوزه های مختلف حقوقی، عضو کمیته ساماندهی مبارزه با قاچاق کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد. احمد رضا رضائی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی و وکیل کیفری در شیراز می باشد. ایشان به عنوان استاد دانشگاه و مشاور حقوقی شهردار صدرا، اصلاح ساختار حقوقی و قرار داد های شهرداری را بر عهده دارند و با بررسی و مشاهده دقیق پرونده ها و قرار داد های گذشته چیزی حدود یک صد میلیارد تومان را به شهرداری صدرا بازگردانده است.

احمد رضا رضائی در زمینه ی دعاوی حقوقی و کیفری مجموعه شهرداری، کمیسیون ماده ۱۰۰ ، دیوان عدالت اداری، دعاوی ملکی، دعاوی شکایت علیه شهرداری، کمیسیون ماده پنج شورای اسلامی شهر و شورای عالی شهر سازی، دعاوی مربوط به اراضی و پرونده های شکایت از آراء تخلفات اداری و غیره… دانش و تخصص کامل دارد.

در صورتی که تمایل داشته باشید مشاوره خوب بگیرید و زود تر در رونده پیچیده پرونده به نتیجه برسید ما به شما این وکیل حرفه ای و کار بلد را پیشنهاد می کنیم. مطمئنا انتخاب یک وکیل حرفه ای بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

همه ی افراد از قوانین و پیچیدگی های قانون های دادگستری آگاه نیستند به همین جهت باید در مسیر رسیدگی به پرونده از شخصی کمک بگیرند که علم و عمل خوبی داشته باشد و از به وجود آمدن خسارات غیر قابل جبران جلوگیری کند.

جهت مشاوره حضوری و یا آنلاین، بهره مندی از خدمات احمد رضا رضائی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کافی است با ما در تماس باشید.

آدرس دفتر وکالت احمد رضا رضائی: استان فارس، شیراز، معالی آباد، ساختمان نوابی، پلاک ۲

تلفن تماس: ۰۹۱۷۳۱۶۵۷۴۲

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “وکیل دعاوی کیفری و حقوقی در شیراز | احمد رضا رضائی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه