اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه

اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه مرکز اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه (کابینت آشپزخانه درنا) سال هاست که با ارائه ی خدماتی با کیفیت در کنار…
شهر
ارومیه
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه

مرکز اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه (کابینت آشپزخانه درنا) سال هاست که با ارائه ی خدماتی با کیفیت در کنار نازل ترین قیمت ها سبب جلب رضایت مشتری شده است. این مرکز دارای کادری مجرب و کار بلد و حرفه ای می باشد که شیک ترین تحولات را به آشپز خانه ی شما می دهند.

قیمت نهایی برای یک کابینت معمولا بر اساس متریالی که مورد استفاده قرار می گیرد سنجیده می شود به همین دلیل قیمت تمام شده برای انواع کابینت یا کمد دیواری کاملا متفاوت می باشد. به طور کلی کابینت ها به دو دسته تقسیم می شوند: دسته ی اول بدنه یا یونیک و دسته ی دوم به درب کابینت.

  • بدنه: این قسمت از کابینت مربوط به درون آن است و معمولا از جنس ورق های ام دی اف سفید و معمولی می باشد.
  • درب: این قسمت از کابینت مربوط به نمای بیرونی بوده و تاثیر بسیاری در زیبایی کار دارد و معمولا از جنس های مختلف ملامینه، هایگلاس، ام دی اف، ممبران، انزو، روکش جوب و کابینت کلا چوب و غیره‌‌‌…. ساخته می شوند که کاملا سلیقه ای بوده و با توجه به سفارش مشتری آماده سازی می شوند.

در مقایسه با انواع ورق ها باید در نظر داشته باشید که ورق های ام دی اف کاملا شبیه به ورق های ملامینه هستند اما مغزی آن ها متفاوت است مغزی آن ها به جای استفاده از نئوپان با درجه ی کیفی پایین تر از ام دی اف خالص با درجه ی کیفی بالا می باشد و میزان فشردگی بیشتری هم دارد پس زمانی که می شنوید کابینتی از جنس ام دی ام است یعنی مغزی آن ام دی اف و روکشی ملامینه دارد.

کلیه ی کار های مربوط به کابینت منزل تان را با بالا ترین کیفیت و زیبایی خاص به گروه اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه بسپارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۴۸۷۸۰۴۵۹

با مدیریت آقای هاشمی

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجرای کابینت آشپزخانه در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه