اجرای تمامی ساختمان و نمای دیوار در تهران

اجرای تمامی ساختمان و نمای دیوار در تهران اجرای نمای دیوار در تهران امروزه همه ی افراد به دنبال زیبا کردن نمای ساختمان داخل شومینه…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای تمامی ساختمان و نمای دیوار در تهران

اجرای نمای دیوار در تهران

امروزه همه ی افراد به دنبال زیبا کردن نمای ساختمان داخل شومینه یک قسمت از خانه و یا فضای درون باغ فضای بیرونی حیاط با انواع سنگ های ساختمانی هستند. سنگ هایی که برای نما مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متنوع هستند.  و جنس و طرح و ساختار متفاوتی دارند. این سنگ ها کاربرد متفاوتی هم دارند و بسته به نوع استفاده مورد سفارش و خرید قرار می گیرند. دو نمونه سنگ ساختمانی وجود دارد که بسیار پر طرفدار و پر کاربرد است که سنگ لاشه و سنگ مالون نام دارند. این سنگ ها هم از لحاظ رنگ هم از لحاظ طرح با هم تفاوت های بسیاری دارند. سنگ لاشه که تخته سنگ هم به آن می گویند بسیار چگالی بالایی دارد و سنگین است روی این سنگ ها هیچ تراشی داده نمی شود و ساختاری بسیار دست نخورده و طبیعی دارند بنا بر سلیقه انتخاب ها متفاوت است. از آن جایی که این سنگ ها ساختاری طبیعی دارند پس برای نمای ساختمان استفاده نمی شوند چون برای تزیین استفاده نمی شود. کاربرد این سنگ ها در ساختمان به جای سیمان و بلوک است. بسیار مقرون بصرفه بوده و پر مصرف است. بر خلاف سنگ های لاشه سنگ های مالون را بسیار تراش داده و تغییرات بسیاری روی آن ها انجام می دهند. و برای نمای ساختمان بسیار مناسب است. و جنبه تزیینی دارد. زیبا و تزیینی بودن این سنگ ها موجب استفاده آن ها در فضای سبز و پارک ها شده است. برای سنگ فرش و پیاده رو هم مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اگر برای نمای ساختمان یا فضای سبز نیاز به طراحی دارید با تیم پیمان کاری رحمانی و رشیدی همکاری کنید و ببینید که چه طراحی زیبایی برای فضای و نمای ساختمان شما اجرا می کنند. با گسترش ساخت و ساز شهری و همچنین و افزایش سازه های مختلف راه سازی و فضای سبز شهری نیاز به مصالح ساختمانی بسیار از جمله سنگ ها می باشد. اما نکته مهم خرید سنگ های ساختمانی با کیفیت و تضمین شده است تا بتوان کار های با کیفیت و با طول عمر بالایی داشته باشیم. سنگ های مختلفی برای ساخت و ساز در ساختمان ها وجود دارد که هر کس بنا بر ایده و چیزی که در ذهن دارد بنا بر بودجه خود یک مدل سنگ را انتخاب کرده و خریداری می کند. اگر به دنبال سنگ های زیبا و با کیفیت و در نتیجه مقرون بصرفه می گردید با تیم پیمان کاری رحمانی و رشیدی همراه باشید تا بهترین طرح ها را با قیمت کم و ارزش بالا را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

همان طور که گفتیم سنگ های مالون و لاشه که در صنعت طراحی و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند تفاوت هایی زیادی با هم دارند که اگر دوست داشتید از تفاوت ها مزایا و معایب و قیمت آن ها آگاه باشید کافی است با تیم تخصصی پیمان کاری رحمانی و رشیدی همراه باشید.

 09194061195 تیم پیمانکاری رحمانی و رشیدی

اجرای تمامی ساختمان و نمای دیوار در تهران

اجرای سنگ کاری مالو و لاش در تهران  و دماوند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجرای تمامی ساختمان و نمای دیوار در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه