اجرای تزئینات سنگ در سراسر کشور | تزیینات سنگ رومی

اجرای تزئینات سنگ در سراسر کشور یکی از مصالحی که این روز ها به وفور در نمای ساختمان ها مشاهده می شود، سنگ است. سنگ…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای تزئینات سنگ در سراسر کشور

یکی از مصالحی که این روز ها به وفور در نمای ساختمان ها مشاهده می شود، سنگ است. سنگ از دید معماری و زیبایی بنا را سنگین و دارای انسجام می کند و به ساختمان های شهر هویت معنا داری می بخشد. سنگ از مصالحی است که با توجه به آلودگی های شهری، دیرتر از بقیه مصالح کثیف شده و تمیز کردن آن هم نسبت به بقیه مصالح ساده تر است.

 پرکاربردترین مصالح نمای ساختمانی در دهه ی گذشته سنگ ها بودند و سبک نمای رومی یا کلاسیک بیشترین تقاضای طراحی را در ساختمان های مسکونی و تجاری ایران داشته است. داشتن ظاهری لوکس و پر زرق و برق در کنار ماندگاری بالا باعث شده تا نمای سنگی در بیشتر شهرهای کشور مرسوم شود. در این بین مانند هر سبک دیگری که در آن افراطی گری رسوخ می کند طرح هایی نا متناسب با سبک معماری و ضوابط طراحی نیز اجرا شدند اما عمر زیادی نداشتند و از رده خارج شدند. طراحی اصولی نمای ساختمانی مساله بسیار مهمی است اما مهمتر از آن نحوه ی اجرا و دقت در جزییات است که یک نمای سنگی را چشگیر می کند. مجموعه رمضانی بهترین مجموعه تجرای تزیینات سنگ در تهران می باشد.

استفاده از سنگ در نمای بیرونی از مزایای فراوانی برخوردار است علاوه بر زیبا شدن نمای ساختمان، انتخاب سنگ به عنوان مصالح نمای ساختمان برای شما مانند یک سرمایه گذاری بلند می باشد زیرا یکی از مصالحی است که در گذر زمان نیاز کمتری به نگهداری و ترمیم دارد. سنگ ها در شهرهای صنعتی با آلودگی هوا و باران های اسیدی یکی از با دوام ترین مصالح هستند و در بیشتر موارد عایق صوت و حرارت بوده و در مقابل آتش سوزی مقاوم هستند. یکی دیگر از مزایای نماهای سنگی در صورت اجرای با ظرافت این است که توجه خریداران بیشتری را نسبت به خود جلب می کند یک ساختمان با نمای سنگی زیبا سریع تر از باقی ساختمان ها به فروش می رسد. اگر قصد اجرای تزیینات سنگ در ساختمان خود را دارید قطعاً مجموعه رمضانی که در حیطه اجرای تزیینات سنگ در تهران فعالیت می کنند بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.علاوه بر نمای بیرون می توانیم برای نمای داخلی هم از انواع تزیینات سنگ استفاده کنیم.

کاربرد سنگ در دکوراسیون داخلی

برای داشتن خانه ای لوکس و شیک مسلما نمای ساختمان تنها عامل دستیابی به خواسته شما نیست، طراحی داخلی ساختمان از لابی و ورودی تا راه پله ها، کف سازی داخلی و دکوراسیون پذیرایی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی همه در شکل گیری خانه رویایی شما موثر هستند. یکی از سنگ هایی که هم در دکوراسیون داخلی و هم المان های دکوراتیو کاربرد دارد سنگ مرمر می باشد.سنگ مرمر نیز نوعی سنگی آهکی می باشد که هم به صورت یکدست و هم رگه دار و رنگی در بازار موجود است. تنوع رنگ های این سنگ به واسطه ی وجود موادی چون اکسید آهن، سیلیس و مواد آهکی متغیر می باشد. به دلیل صیقل پذیری بالا و تنوع رنگی بیشتر در طراحی داخلی ساختمان ها، تزیینات دیواری، مجسمه و سردیس و سایر آثار هنری کاربرد دارد. این سنگ هم به واسطه مواد تشکیل دهنده آن در رنگ های بسیار متنوعی یافت می شود که سایر سنگ ها این رنگ ها را دارا نمی باشند، مرمرهای سفید، سبز، زرد، عسلی، صورتی و خاکستری انواع رنگ های این نوع سنگ می باشد.اینکه از چه نوع رنگی برای تزئین نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده شود بسیار قابل اهمیت است. چون جدا از اینکه سنگ ها می توانند کاربرد متفاوتی داشته باشند هر سنگ در یک جایگاه خاص نمای بیشتر و بهتری از خود نشان می‌دهد. مجموعه رمضانی که بهترین مجموعه اجرای تزیینات سنگ در تهران می‌باشد. با تیم حرفه ای خود بهترین مشاوره ها را جهت انتخاب سنگ مناسب به شما می دهند. تمام خدمات در مجموعه رمضانی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت برای شما انجام می شود. از آن جایی که این کار نیاز به افرادی با تجربه در این حیطه دارند سپردن آن به هرکسی پیشنهاد نمی شود مجموعه رمضانی با تجربه ترین و حرفه ای ترین مجموعه اجرای تزیینات سنگ در تهران می باشند.

شرکت بهساز فراز گامان آرتین  با تولید و عرضه ی تجهیزات اداری،مطابق با استاندارد های روز جهان و سابقه درخشان در طراحی،تولید، پا به عرصه ساخت محصولات باکیفیت نهاده است ،لازم به ذکر است این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب و مطمئن،طول عمر محصولات خود را تضمین نموده و جهت آسودگی خاطر شما عزیزان؛گارانتی،خدمات پس از فروش را در نظر گرفته است.و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده سنگ های مورد استفاده و نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتربه سایت این مجموعه و با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09124923259 تلگرام
09196060230 واتساپ

۰۹۱۹۶۰۶۰۲۳۰

با مدیریت اقای رمضانی

اجرای نمای رومی

اجرای تزئینات سنگ رومی

اجرای نمای کلاسیک

تزیینات سنگ لوکس در تهران

انواع سنگ تزئینی داخل منزل

تزئینات سنگ آنتیک

قیمت انواع سنگ های تزئینی

اجرای تزیینات سنگ در تهران

آدرس تهران،جاده ورامین

آگهی های مشابه