اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه | گروه فنی مهندسی نوین دکور

اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه

سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می اید .مجموعه نوین دکور بهترین مجموعه جهت اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه می باشند.

جنس پارچه سقف کشسان از %90 PVC و 5% پلاستی سایزر و %5 افزودنی های مجاز تشکیل می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از 0.18 تا 0.25 میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است. اگر قصد نصب دارید مجموعه نوین دکور بهترین مجموعه جهت اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه می باشند.سقف کشسان به انواع سقف کشسان مات، ساتن، لاکر (آینه ای)، ترنسپرنت، گلکسی، برلیانت و کلودز تقسیم می شوند. در بین این سقف ها، سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده ای است که شامل بیش از 150 رنگ می شود.

چرا مجموعه نوین دکور؟

کیفیت در این کار حرف اول را می زند زیرا با انواع کار ها سر و کار داریم .استفاده از به روز ترین متد ها نیز از اهمیت بسیار بسیار بالایی برخوردار می باشد . چرا که باید هزینه ای که جهت ارتقای دکور مکان مورد نظر خود انجام می دهید اثر بخش باشد . همینطور داشتن یک نتیجه ی عالی در اتمام کار واجب است. تمام این نکات در مجموعه نوین دکور جمع شده است . این مجموعه در کنار قیمت مناسب و خوبی که نسبت به بقیه مجموعه ها دریافت می کند . با کیفیت ترین نوع خدمات را نیز به شما مشتریان عزیز می دهند.‌

اجرای سقف کشسان مزایای زیادی دارد. همانطور که می دانید سقف کشسان با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار شما به زیبایی هماهنگ می شود و گیرایی دکوراسیون داخلی را دو چندان می کند.از مزایای سقف کشسان لابل طیف رنگی گسترده، طرح و شکل مختلف و نورپردازی با چند رنگ است که ست کردن آن را با دکوراسیون منزل به کاری بسیار ساده تبدیل کرده است. سقف کشسان مجموعه نوین دکور متریال مناسبی برای اجرا در انواع استخرها، اسپاها، کلوپ های سلامتی و … است. این مدل سقف قابلیت های افزایش بازتاب نور در محیط، آکوستیک سازی بهتر، کار تمام شده دکوراتیو ، بدون نیاز به مرمت و نگهداری و مقاوم در برابر آب که نیاز به هیچ گونه دکوراسیون بعد از اجرا ندارد را، ارائه می دهد. این متریال ترک نمی خورد و کاملا تمیز، بهداشتی و 100% قابل بازیافت است.

خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه:

اجرای دکور داخلی

فروش و اجرای زیبا و بی نقص سقف های کشسان

فروش اجرای سنگ های مصنوعی استونیت مناسب برای بین کابینت و سرویس حمام

فروش انواع قرنیز و لمینت
انواع دیوار پوش سقف های 60*60

انواع چمن های مصنوعی با بهترین متریال و کم ترین قیمت

با مدیریت اقای طاهریان

09196019536

طرح های سقف کشسان

اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه

قیمت سقف کشسان سه بعدی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجرای انواع سقف های کشسانی با کمترین هزینه | گروه فنی مهندسی نوین دکور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه