خریدار انواع آهن آلات مصرفی | آهن آلات پل

خرید انواع آهن آلات حیدری با بیش از چندین سال سابقه ی کار درخشان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خریدار آهن آلات مصرفی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

  خریدار انواع آهن آلات مصرفی

خرید انواع آهن آلات حیدری با بیش از چندین سال سابقه ی کار درخشان به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز خریدار آهن آلات مصرفی ورق، لوله، تسمه، تیر آهن، قوطی، زد، سوله، پایه سوله، تیر ورق، ستون، باکس، پل جرثقیل، هاش، ریل، نبشی، توری، رابیتس و غیره… را با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

این مرکز انواع آهن آلات سبک و سنگین را به صورت جزئی و کلی بنا به درخواست مشتری آماده سازی می کند و تمام امورات مربوط به برش کاری، جوشکاری، ساخت انواع مصنوعات فلزی و سازه های خاص را طبق در خواست شما با بالا ترین کیفیت به انجام خواهند رساند.

تمامی خدمات این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلات حتی در روز های تعطیل می باشد. در صورت در خواست مشتری آهن آلات آن ها با رعایت ایمنی کامل و بهترین نوع بارگیری در کوتاه ترین زمان ممکن به سر تا سر کشور عزیزمان ارسال می شوند.

مرکز آهن الات پل خریدار انواع آهن الات مصرفی، ضرب، باران خورده، استوک، میل گرد، تیر آهن، ورق، نبشی، ناودانی، سازه های فلزی، اسکلت، سوله، انواع دستگاه، باکس، ستون، تیر ورق، جرثقیل، انواع لوله، انواع مخزن، انواع تانکر، انواع پیچ و مهره، انواع واشر و اتصالات، شیر الات و آهن آلات مصرفی، آهن الات ساختمانی، انواع آهن آلات صنعتی و غیره… می باشد.

آهن آلات در شکل های متفاوتی تولید می شوند و در صنعت های مختلفی هم کاربرد دارند. این محصول ها با توجه به نوع کاربرد، نوع محیط مورد استفاده، ضخامت، ترکیبات،  مدل های گوناگون دارند که هر کدام مناسب یک مدل ساخت و ساز است. جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات آهن آلات پل، شرکت خرید و فروش آهن آلات حیدری با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

09121465209

آدرس: بازار آهن تهران، آهن مکان، فاز ۱۰، پلاک ۲۲۹۳، ۲۲۹۲

جهت کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستا این مرکز مراجعه کنید:

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خریدار انواع آهن آلات مصرفی | آهن آلات پل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه