آموزش سگ در تهران

آموزش مربی سگ در غرب تهران شفق دیوان پور با بیش از 12 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی  آموزش سگ در تهران دارای…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آموزش مربی سگ در غرب تهران

شفق دیوان پور با بیش از 12 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی  آموزش سگ در تهران دارای مدرک معتبر از فدراسیون آلیانز اسپانیا و iku[International kenel club می باشد که با ارائه ی بهترین خدمات سبب جلب رضایت مشتری شده است.

کلیه ی آموزش های مقدماتی و پیشرفته گارد و نگهبانی، حفاظت از شخص، حفاظت از اشیاء، رفع ناهنجاری ها رایج و …. با ۱۰۰ درصد تضمین و آخرین متد روز دنیا بدون کوچک ترین ناهنجاری و مشکل مانند جای دستشویی، عدم پارس کردن به رفت و آمد همسایه ها، صدای در و آیفون و آموزش اصولی تخلیه ی انرژی، آموزش همقدم شدن بیرون از منزل، کنترل هیجان و… انجام کلیه ی فرمان های دوره مقدماتی بیرون از منزل و…. در بهترین شرایط و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

آموزش مقدماتی فرامین بیرون از منزل برای سگ ها شامل ۱۲ فرمان و نشستن، خوابیدن، آمدن، ماندن همگام با تسمه، چشم تو چشم، انتظار برای غذا، دست دادن، نشستن از حالت خوابیده، پروسه اجتماعی سازی سگ ها، آموزش پذیرفتن قلّاده می شود که به صورت تضمینی به آن ها آموزش داده می شود.

 شما می توانید با توجه به مشغله ای که دارید پت های خود را به صورت رایگان به این مجموعه بسپارید و تنها هزینه ی آموزش را بپردازید. کلیه ی خدمات چکاب روزانه توسط دام پزشک به همراه  دو وعده غذای گرم   تازه، ۱ وعده غذای خشک ترکیبی برای سگ های شما در نظر گرفته شده است.

شرایط پذیرش شامل سن بالاتر از ۶ ماه و سه دوز واکسیناسیون کامل می شود. کیس های اگرسیو و پرخاشگر را نمیتوانیم بپذیریم. اگر نگه داری در بهترین شرایط در منزل با غذایی با کیفیت و انگل تراپی شده به همراه واکسیناسیون کامل و گواهی سلامت می خواهید با ما در تماس باشید.

تلفن های تماس:

۰۹۳۵۴۰۹۰۲۳۹

با مدیریت دیوان پور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش سگ در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه