آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران

زهرا جربان یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران می باشد. ایشان بهترین مدرس تئاتر…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

زهرا جربان یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران می باشد. ایشان بهترین مدرس تئاتر بوده و کارگردانی و داوری تئاتر را در سراسر ایران به خوبی انجام می دهند.

زهرا جربان با بیش از ۱۶ سال سابقه ی طولانی تدریس یکی از موفق ترین نویسندگان و کارگردانان در تهران می باشند و به عنوان یک بانوی موفق در کارگردانی نمایش میدانی شناخته شده است.

از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط ایشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهترین مدرس فن بیان
  2. برگذار کننده دوره ها برای کل مشاغل
  3. نویسنده مقالات ادبی با یک حروف
  4. ارائه ی هفت جلسه آموزش فن بیان برای بالا بردن عزت نفس و اعتماد به نفس
  5. تقویت اعتماد به نفس در چند جلسه کوتاه
  6. و غیره…

دوستداران پیشرفت و ترقی در جریان باشند که زهرا جربان آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در زمانی کوتاه و بازدهی بسیار بالا می باشد. فن بیان آیین سخنوری نمی باشد. شما می توانید با تمرین و تکرار فن بیان استعداد های خود را شکوفا کنید.

کلیه ی آموزش ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی انجام می شود. در صورتی که تمایل  به موفقیت پایدار دارید حتما از مهارت فن بیان غافل نباشید. هر کس با هر مدرک تحصیلی مانند پزشک، مهندس، تاجر، دانشجو، خانه دار و غیره…. نیاز مند آموزش فن بیان است.

فن بیان توان سخن گفتن به شما را در هر زمان و شرایط ایجاد می کند. قدرت صدا و امکان نمایش و اجرا تنها با مهارت فن بیان قابل اجرا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بهره مندی از خدمات خانم زهرا جربان کافی است تا با ما در ارتباط باشید. راه رسیدن به موفقیت آسان است.

تلفن تماس: ۰۹۰۳۰۶۳۱۶۱۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه