آموزش تخصصی اسکیت در تهران 

آموزش تخصصی اسکیت در تهران  آموزش تخصصی اسکیت در تهران  همان طور که می دانید ورزش تاثیر بسیاری بر روی سلامتی افراد می گذارد. اسکیت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آموزش تخصصی اسکیت در تهران 

آموزش تخصصی اسکیت در تهران 

همان طور که می دانید ورزش تاثیر بسیاری بر روی سلامتی افراد می گذارد. اسکیت هم از آن دسته رشته های ورزشی می باشد که می توان از کودکی تا بزرگ سالی ادامه داد و از مزیت های بی شمار آن بهره مند شد.

این ورزش هیچ گونه محدودیت سنی نداشته و هیچ فرقی بین دختر و پسر ندارد همه ی افراد می توانند این ورزش را بیاموزند و از آن لذت ببرند. عرفان حسینی واحد، با آموزش تخصصی اسکیت از مبتدی تا پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن شما و یا فرزندان تان را به یک اسکیت باز ماهر تبدیل می کند.

افراد در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند در رشته های تخصصی فری استایل و سرعت نیز کار خود را ادامه دهند. عرفان حسینی واحد به شخصه رتبه سوم سرعت را داشته و بهترین تجربیات خود را در اختیار دانش آموختگان خود می گذارد.

قابل توجه ورزش دوستان عزیز آموزش تخصصی اسکیت توسط مربی رسمی فدراسیون اسکیت با ۱۰ سال سابقه ی درخشان به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در رده های مبتدی و پیشرفته بهترین آموزش ها را می دهند. با شرکت در این ورزش می توانید خود تان را برای حضور در مسابقات و شکوفا کردن استعداد های تان حاضر کنید.

در صورتی که به این رشته ی ورزشی علاقه مند هستید می توانید با حضور در کلاس ها و مشاهده نمونه ی کار بچه ها از نزدیک بیشتر آشنا شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با عرفان حسینی واحد: ۰۹۱۲۷۷۴۷۹۳۹

اسکیت سرعت

اسکیت فری استایل

اسکیت‌مبتدی

اسکیت‌پیشرفته

اسکیت سوار

آموزش اسکیت

آموزش اسکیت تضمینی در تهران 

آموزش‌خصوصی

آموزش نیمه‌خصوصی آموزش از3سال به بالا

آموزش تخصصی اسکیت در تهران 

آموزش اسکیت از مبتدی تا پیشرفته در تهران 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش تخصصی اسکیت در تهران ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه