آموزشگاه طراحی و دوخت در اسلامشهر | قصرکیمیا

آموزشگاه طراحی و دوخت قصر کیمیا در اسلامشهر آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته برگزاری دوره های جواهر دوزی، روبان دوزی و چرم دوزی برگزاری…
شهر
اسلامشهر, تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آموزشگاه طراحی و دوخت قصر کیمیا در اسلامشهر

آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته

برگزاری دوره های جواهر دوزی، روبان دوزی و چرم دوزی

برگزاری دوره های آموزشی برادران با ارائه مدرک فنی و حرفه ای

خیاطی جزء آن دسته هنر هایی است که اگر نخواهید دید تجاری و کسب و درامد به آن داشته باشید می توانید در زندگی خود بهره برداری زیادی از آن برده و بیشترین استفاده را خود شما و اطرافیانتان ببرید. اما منظور از این حرف این نیست که شما نمی توانید درامد خوبی از این هنر داشته باشید ، اتفاقا برعکس خیاطی هنری محسوب می شود که همیشه نیاز بشریت بوده و هست پس هنرمندان خلاق و فعال در این زمینه به خوبی می توانند با یادگیری این هنر برای خود درامد خوب و مناسبی را داشته باشند. با آموزش خیاطی در آموزشگاه های خیاطی حتی در حد ابتدایی آن، ویژگی هایی پیدا خواهید کرد که برای هر فردی مورد نیاز است و قطعا در زندگی کار آمد می باشد. از جمله این ویژگی ها عبارت اند از: توانایی تعمیر ابتدایی لباس های خود و عدم نیاز به خیاط و صرفه جویی در هزینه ها_توانایی فراگیری یک هنر خاص و هدیه دادن نتیجه این هنر به دیگران_ تقویت خلاقیت در اثر تهیه و دوخت لباس های متنوع_ افزایش توانایی مغز در اثر تقویت تمرکز و تحلیل برای خیاطی_ صرفه جویی در هزینه های جاری و دوخت لباس های مورد نیاز خود_ افزایش اعتماد به نفس در زمان حصول نتیجه و دوخت یک لباس زیبا و خیره کننده.

اگر هنر جویان خیاطی با اصول روز دنیا در زمینه پوشاک و خیاطی آشنا بشوند و بتوانند یک آموزش علمی و دقیق در آموزشگاه خیاطی داشته باشند. می توانند در زمینه تولید پوشاک بومی با مشخصه های ایرانی اقدام کنند. این امر می تواند صنعت پوشاک ایرانی را دوباره احیا کرده و چرخ این صنعت را به گردش در بیاورد.اگر علاقه مند به یادگیری این هنر زیبا و کابردی هستین آموزشگاه و طراحی دوخت کیمیا در خدمت شماست. در این آموزشگاه شما توسط یک مربی خبره و کاربلد هنر خیاطی را شروع کرده و فرا می گیرید. در این آموزشگاه شما با مهارت های به روز در این هنر تعلیم دیده و در یک تایم مناسب زیر نظر مربی تبدیل به یک خیاط حرفه ای خواهید شد.

اسلامشهر-مهدیه – کوچه دوم شهید کردلو

جهت آشنایی با نحوه برگزاری کلاس ها و اطلاع از شرایط آن با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09124070023

56146943

آیدی پیج اینستاگرام:ghasre.kimiya

با مدیریت خانم عاشوری

بهترین آموزشگاه خیاطی در اسلامشهر

اموزشگاه طراحی لباس در اسلامشهر

آموزشگاه طراحی و دوخت قصر کیمیا

آموزشگاه طراحی و دوخت

دوره طراحی دوخت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه طراحی و دوخت در اسلامشهر | قصرکیمیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه