آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری در تهران

آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تهران آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، عضو کانون…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در تهران

آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری، مشاور حقوقی، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، عضو کانون وکلا دادگستری مرکز و بروکسل با سال ها سابقه ی وکالت و تجربه بالا در تهران می باشند. ایشان یک وکیل کار بلد و خبره هستند که در زمینه ی کلیه ی دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، دعاوی کیفری، دعاوی ثبتی و تجاری و غیره…. دانش و تخصص کامل دارند.

بسیاری از تماس ها، مشاوره های انلاین و یا مراجعه حضوری افراد در رابطه با این است که در یک پرونده متهم هستم و دادسرا من را احضار کرده است باید چه کنم،؟ قدم اول داشتن یک وکیل باعث می شود که در مسائل و مشکلات حقوقی چندین قدم جلو باشید و از تجربیات ایشان استفاده کنید و در صورت نداشتن وکیل و گرفتن مشاوره ایشان ذکر می کنند که در قدم اول فرد متهم باید در دادسرا حضور داشته باشد و برای آن که بازداشت نشود یک فرد کارمند بهمراه خود ببرد تا در صورت باز داشت فیش حقوقی گذاشته شود.

اظهارات اولیه بسیار مهم هستند و از شما سوالاتی پرسیده می شود که پاسخ آن ها صورت جلسه خواهد شد در صورت اشتباه در پاسخ های بعدی و عدم تناقص با سخنان متهم شده و به ضرر شما خواهد بود. ادله خودتان را به همراه داشته باشید، مدارک مورد نیاز و سایر چیز هایی که لازم است. پس نتیجه می گیریم داشتن یک وکیل مانند خانم آرزو رستگار با وجود تمام پیجیدگی های موجود در دادسرا بسیار حائز اهمیت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

موبایل بروکسل :

+32490192040

 

تلفن تماس با خانم وکیل آرزو رستگار:

۰۹۱۲۵۰۸۹۵۱۷

آدرس دفتر وکالت: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل صدر، رو به روی اداره ی پست، بن بست شبنم، پلاک ۲، واحد ۲

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آرزو رستگار وکیل پایه یک دادگستری در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه