آرایشگاه بانوان شرق تهران

آرایشگاه بانوان شرق تهران سلامتی در کنار زیبایی قطعاتی از پازل وجود هر انسان هستند که جدایی ناپذیرند. آرایشگاه بانوان شرق تهران یک مرجع کامل…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آرایشگاه بانوان شرق تهران

سلامتی در کنار زیبایی قطعاتی از پازل وجود هر انسان هستند که جدایی ناپذیرند. آرایشگاه بانوان شرق تهران یک مرجع کامل برای ارائه ی بهترین خدمات زیبایی به بانوان عزیز می باشد. از جمله مهم ترین خدمات این گروه حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اصلاح صورت و ابرو، رنگ و مش، هایلایت های تخصصی، آمبره، سامبره، بالیاژ، فویل، شنیون تخصصی و کاملا بروز، پاک سازی کامل صورت، انجام طرح حنا مخصوص شب حنابندان، اپیلاسیون کل بدن و جدا، وکس صورت، کاشت ناخن که شامل کلیه مدل های هلویی و فرنچ و غیره… می شود، مانیکور، پدیکور، میکاپ، گریم vip ، گریم تخصصی عروس، گریم همراه، اکستنشن مژه به صورت موقت و دائم، خدمات میکرو پیگمنتیشن، تاتو، هاشور، کادر، سایه، خط لب، رژ لب، بن مژه، خط چشم، میکروبیلدینگ و غیره…

کلیه ی کار های ذکر شده توسط بهترین آرایشگر ها در آرایشگاه بانوان شرق تهران زیر نظر خانم واثقی صورت می پذیرد. در صورت که به دنبال کار های با کیفیت با هزینه های کاملا مقرون به صرفه هستید مطمئنا این آرایشگاه کلیه ی نیاز های شما را بر طرف خواهد کرد.

دارا بودن سالن زیبا و کاملا تمیز با رعایت کلیه ی پروتکل های بهداشتی، وجود بهترین و بروز ترین تجهیزات برای انجام بهترین خدمات، داشتن موقعیت مکانی خوب و دسترسی آسان و غیره… از جمله ویژگی هایی است که سبب محبوبیت این آرایشگاه در بین آرایشگاه های دیگر شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با خانم واثقی: 09121855606

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آرایشگاه بانوان شرق تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه