آبکاری گالوانیزه در اصفهان | آبکاری شکرالهی

آبکاری گالوانیزه شکرالهی در اصفهان یکی از معتبر ترین مکان هایی که در آن فلزات و قطعات لوله فلزی به خوبی آبکاری می شوند می…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

آبکاری گالوانیزه شکرالهی در اصفهان

یکی از معتبر ترین مکان هایی که در آن فلزات و قطعات لوله فلزی به خوبی آبکاری می شوند می توان به آبکاری گالوانیزه شکرالهی اشاره کرد. در شرکت آبکاری گالوانیزه شکر الهی  جدا از استفاده از هر روشی، همواره  سطح قطعه یا لوله ای که قرار است گالوانیزه شود کاملا تمیز کاری می شود و هیچ گونه آلودگی یا زنگ زدگی بر روی آن باقی نمی ماند تا فلز روی به عنوان عامل اصلی ایجاد پوشش بتواند به خوبی بر روی سطح قطعه بچسبد و تا حد امکان داخل سطح نفوذ کند. بنابراین همیشه قبل از انجام فرآیند گالوانیزه قطعات را اسید شویی و آبکشی می­کنند آقای شکر الهی و گروه فوق تخصصی که دارند با سال ها تجربه در زمینه آبکاری فلزات توانسته رضایت مشنری را جلب کند و خود را در سطح اصفهان به خوبی بشناساند. گروه تخصصی آبکاری گالوانیزه شکر الهی این روش آبکاری را به صورت سرد و کروماته کردن انجام می دهند، که توسط بهترین دستگاه های الکترولیز و در دمای پایین به خوبی انجام می شود. همچنین در گروه آبکاری گالوانیزه سرد شکرالهی در اصفهان برای افزایش سطح حفاظت در برابر اکسایش، حفظ رسانایی الکتریکی، افزایش مقاومت حرارتی فلز، زیبایی بیشتر و تثبیت کیفیت محصولات گالوانیزه شده؛ از پوشش کروماته رنگی با طیف های رنگی زرد، سبز، آبی، سفید و مشکی استفاده می‌شود.. انواع گالوانیزه سرد، گالوانیزه رنگ متفاوت، گالوانیزه ثابت، و گالوانیزه گردان را فقط در آبکاری گالوانیزه سرد در اصفهان، گروه صنعتی آبکاری شکرالهی می توانید پیدا کنید.

این گروه با مدیریت جناب آقای شکرالهی در خمینی شهر اصفهان به یکی از بهترین مجموعه ها برای در زمینه ی آبکاری گالوانیزه تبدیل شده است و شما می توانید با خیال راحت ابزار آلات با کیفیت را خریداری نمایید .

شماره ی تماس : 09133312941

آدرس : اصفهان _ خیابان امام خمینی _ خیابا بسیج _ کوچه 149 _ کوچه اردیبهشت _اولین فرعی سمت راست _ پلاک 100

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبکاری گالوانیزه در اصفهان | آبکاری شکرالهی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه