روانشناس بالینی در شیراز | فرزانه کارگر | مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره شکوفا

روانشناس بالینی در شیراز | فرزانه کارگر  روانشناس بالینی در شیراز در زندگی همه ی ما چالش هایی وجود دارد و تقریبا زندگی بدون چالش…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

روانشناس بالینی در شیراز | فرزانه کارگر 

روانشناس بالینی در شیراز

در زندگی همه ی ما چالش هایی وجود دارد و تقریبا زندگی بدون چالش وجود ندارد. این چالش ها اغلب اوقات توسط خود فرد و یا به کمک اطرافیان بر طرف می شوند. اما گاهی این چالش ها به قدری بزرگ و اذیت کننده می شوند که به نوعی برای زندگی خود فرد و حتی اطرافیانش مشکلاتی به وجود می آورند و می توانند روند عادی زندگی را مختل کنند در صورت بروز چنین شرایطی دکتر روان شناس می تواند به فرد کمک کند. توجه داشته باشید که مراجعه به موقع می تواند تا حد بسیار زیادی از بروز مشکلات جدی جلوگیری نماید اما با پشت گوش انداختن و توجه نکردن به اینگونه از مشکلات و چالش ها ممکن است فرد دچار افسردگی، عادت های مخرب، مشکل با خانواده، مرگ عزیزان، انواع فوبیاها، اضطراب و استرس و … شود . از این رو در صورت بروز چنین چالش های جدی در زندگی مراجعه به موقع به یک دکتر روانش شناس خوب، با تجربه و حاذق از اهمیت بالایی برخوردار است. فرزانه کارگر بهترین روانشناس در شیراز است که دارای سالها تجربه کاری موفق می باشد از این رو ما این دکتر روانشناس بسیار خوب را به شما عزیزان معرفی می کنیم. خانم دکتر فرزانه کارگرمدرس تکنیکهای ذهن آگاهی در جهت کاهش استرس و اضطراب،  مدیریت تنظیم هیجانی و تسهیل خواب شبانه با هدف بهبود اختلالات خواب  به شیوه ی مدیتیشن هندسی و … می باشد. علاوه برا آن کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ، با رویکرد های CBT ، ACT ، و رویکرد درمانی التقاطی  ( با در نظر گرفتن موضوع و شرایط مراجعه کننده)

  • کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، با رویکردهای CBT, ACT و رویکرد درمانی التقاطی، [ با در نظر گرفتن موضوع وشرایط مراجعه کننده ]

  • مدیتیشن هندسی رویکرد نوین مراقبه به شیوه ی کاملا آکادمیک و علمی به دور از لفافه های خرافی وعاری از تعلقات ایدئولوژیکی در جهت افزایش هوشیاری در مواجه با ذهن ،جسم و هیجانات می باشد. با یادگیری و انجام منظم این تمرینات می‌توان از بسیاری از دردهای سایکو سوماتیک یا روان_تنی رهایی یافت. ومدیریت ذهن و هیجان را برعهده گرفت.

  • نورو فیدبک شیوه ایست که با استفاده از تکنولوژی می‌توانیم با بازخورد امواج عصبی مغز و افزایش توانبخشی عصبی ومغزی در جهت کاهش اضطراب و استرس و افزایش تمرکز و توجه بدون هیچگونه عوارض جانبی بهره برد. استفاده از انیمیشن رنگی و برنامه‌ای کارتونی به شیوه ای جذاب با کودکان بیش فعال و یا نقصان توجه از جمله کاربردهای نوروفیدبک برای کودکان می باشد.

شما می توانید برای تنظیم وقت با شماره تماس زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 09178378919

آدرس: شیراز – تاچارا جنب کوچه 1-ساختمان لاویچ – طبقه3 واحد9

مراقبه

مدیتیشن

مدیتیشن هندسی

بالا بردن تمرکز و توجه

نوروفیدبک

درمان استرس‌

درمان اضطراب

درمان بیش فعالی

درمان ADHA

تمرینات ذهن آگاهی

فرزانه کارگر 

دکتر کارگر

روانشناس بالینی شیراز ایران

مشاوره آنلاین

لینک مرتبط:

بهترین مرکز مشاوره در حکیم نظامی

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روانشناس بالینی در شیراز | فرزانه کارگر | مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره شکوفا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه