انواع تبلیغات

فهرست

انواع تبلیغات

دنیای امروز پر شده است از محصولات متنوعی که برای شناساندن آن به مردم باید وقت بسیاری صرف کرد و هزینه های بسیاری برای تبلیغات تلویزیونی پرداخت نمود اما امروزه که عصر اینترنت می باشد شما به راحتی و کمترین زمان ممکنه می توانید اطلاعات بسیاری درخصوص محصولی که به دنبال آن هستید پیدا نمایید و آن هم استفاده از تبلیغات اینترنتی می باشد که البته برای آن هم راه حل های مختلفی وجود دارد که می توان به انواع زیر اشاره نمود :

  • سایت های نیازمندیها

این گونه سایت ها ساخته شده اند برای اطلاع رسانی مردم و از ویژگی های مهم آنها می توان به ثبت آگهی رایگان و حتی آگهی ویژه اشاره نمود که این نوع آگهی کمک میکند که خیلی خاص محصول شما دیده شود.

  • تبلیغات بنری

تبلیغات بنری حاوی تصویر هستند و همیشه آگهی هایی که دارای تصویر می باشند جلب توجه بسیاری دارند و شما براساس ابعادی که سایت ارائه دهنده در اختیارتون قرار میدهید توصیر متناسب را آماده کرده و برروی سایت نیازمندیها که معمولا در حاشیه سایت و یا در بین مطالب می باشد قرار میگیرد. از ویژگی های برجسته این بنر ها می توان به حالت لینکی آن اشاره کرد که به سایت آگهی دهنده متصل می شود.

  • تبلیغات متنی

این گونه از آگهی ها بسیار ساده بوده و حرفه و محصول خود را بصورت متنی کوتاه در حاشیه سایت و یا در بین مطالب به معرض نمایش می گذارید.

  • تبلیغات کلیکی

این گونه تبلیغات پولی و به ازای هر کلیکی که بروی آن می شود هزینه ای برای سایت مورد نظر در نظر گرفته می شود .

قدرت تبلیغات در دنیای امروز

 امروز ما به هر جایی که می رویم با پیام ها درگیر هستیم. در چند سال گذشته که فروشگاه های اینترنتی مثل الان طرفدار نداشتند شما برای خرید یک هدیه و یا کالا باید کلی مغازه را در کل شهر حضوری می‌رفتید و کلی خستگی و هدر رفت وقت هم برای شما به دنبال داشت . ولی با گذشته کمی زمان ، افرادی آمدند و فروش غیر حضوری و اینترنتی را راه اندازی کردند و روش جدیدی در خرید معرفی کردند.
تا به حال برایتان پیش آمده است که وقتی به مغازه برای خرید کفش کتانی رفته باشید اما زمانی که خرید را انجام داده و به خانه باز می گردید یک کفش اسپرت پیاده‌روی خریده باشید ؟ چرا این مسئله و این تفاوت بین هدف و خرید شما ایجاد شد ؟ زیرا فروشنده با اطلاعات و دانشی که  دارد شما را متقاعد کرده است که این کفش برای شما بهتر و مناسب تر است و در مواقع بیشتری کارایی دارد . مردم در اکثر مواقع توسط تبلیغات متفاوت بمباران می‌شوند و بدون تردید به همه تبلیغات توجهی ندارند . معمولاً به آن دسته از تبلیغات توجه دارند که به آن نیاز داشته باشند. مثلاً زمانی که در جاده در حال رانندگی هستید و با تبلیغات بیلبوردهای زیادی مواجه می شوید ، معمولاً به آنها توجهی نمی کنید. ولی اگر در همان موقعیت گرسنه باشید رفتار شما به طور کلی تغییر میکند و در پی یافتن این بیلبوردهایی که تبلیغ رستوران را داشته باشد هستید . زیرا به آن احتیاج دارید. مناسب‌ترین آگهی تبلیغات زمانی ارائه می‌شود که مشکلی وجود دارد و شرکت شما قادر است آن را حل کند زیرا در موقع نیاز، احتمال خرید مشتری خیلی بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط