مرکز طراحی و چاپ برچسب حرارتی روی پارچه و لباس

مرکز طراحی و چاپ برچسب حرارتی روی پارچه و لباس

برچسب حرارتی

حتما شما هم به برچسب ها و لیبل های روی پارچه و لباس ها توجه کرده اید که در انواع شکل ها، ایموجی ها و نوشته ها و … هستند. همچنین برچسب های شماره و نوشته هایی که بر روی لباس های ورزشی ایجاد می شوند.

همه ی این طرح ها و شکل ها با استفاده از برچسب های حرارتی انجام می گیرد. این برچسب ها به ما این امکان را می دهند  برای همه ی افراد مختص به یک  باشگاه و یا شرکت و موسسه خاص بتوان  لباس های مناسب را با لوگو یا آرم و شعار موسسه و یا نام بازیکن و یا نام باشگاه ایجاد نمود. حتی امکان چاپ کفش با برچسب حرارتی وجود دارد.

برچسب حرارتی و لیبل های حرارتی در برابر آب و ساییدگی مقاوم هستند و چاپ آنها تا زمانی که بتوان آن لباس را مورد استفاده قرار داد، ماندگاری دارند. ولی برای اتو اینگونه لباس ها بهتر است برای اطمینان بهتر لباس را برگردانید و قسمت چاپی را از پشت اتو نمایید.

چاپ لباس با رول حرارتی رزینی پلاستیکی انجام می گیرد. برچسب های حرارتی در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند که ابعاد کوچک آن را می توان با استفاده از اتو های معمولی چسباند اما برای چسباندن طرح های بزرگ تر بهتر است از دستگاه پرس استفاده شود، زیرا علاوه بر حرارت بسیار، فشار زیادی نیز برای چسباندن لیبل وارد می کند که باعث می شود عملیات چسباندن بهتر انجام شود.

چاپ روی تیشرت با طرح دلخواه

اگر می خواهید برای کارمندان موسسه و شرکت خود لباس های فرم مناسب و زیبایی تهیه کنید که به تبلیغ شرکت شما هم کمک کند و در واقع به نوعی باعث شوید که برند شما بیشتر در معرض دید افراد دیگر باشد بهترین کار استفاده از چاپ کاتری لوگو و برندتان بر روی لباس ها و تیشرت های تهیه شده برای کارمندان می باشد.

اگر شما تولیدی لباس دارید و میخواهید که طرح های زیبا و خاصی را بر روی لباس های تولیدی خود ایجاد کنید می توانید تا از کارشناسان مجموعه ما در این باره راهنمایی بگیرید تا بهترین و جذاب ترین طرح ها و استییکر ها را به شما پیشنهاد بدهند علاوه بر این شما می توانید طرح ها و شکل های مورد دلخواه خود را به ما ارائه دهید تا آنها را با بالاترین کیفیت و دوام بسیار بالا بر روی لباس ، پارچه و یا کفش و … چاپ کنیم.

برچسب های حرارتی مورد استفاده برای انواع تی شرت و لباس دارای تنوع بسیار زیادی می باشند و شما می توانید آن ها را در رنگ ، مدل و کیفیت های متنوع مشاهده کنید.

 برچسب ها و رول های حرارتی برای چاپ انواع طرح ها و تصاویر بر روی انواع لباس های ابریشمی، پشمی، نخی و …. مورد استفاده قرار داده می شوند.

توجه داشته باشید که استفاده از برچسب و یا رول حرارتی با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، هر چه کیفیت این مواد بیشتر باشد تصاویر چاپ شده دارای وضوح بهتری خواهند بود.

 

چاپ برچسب حرارتی روی لباس

 

چاپ کفش با رول حرارتی

همه ی ما علاقمند به خرید لباس ها و کفش های زیبا و طرح دار هستیم و اغلب طرح ها و رنگ های زیبا بسیار توجه ما را به خود جلب می کنند. یکی از مسائلی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است کیفیت و چگونگی طرح  روی کفش و لباس ها می باشد. همه ما ترجیح می دهیم که طرح روی کفش و یا لباسی که خریدیم پس از چندین بار استفاده و یا شست و شو کم رنگ نشود و یا از بین نرود و توقع داریم که تا زمانی که می خواهیم از لباس و یا کفش خریداری شده استفاده کنیم طرح و زیبایی خود را حفظ کند. امروزه برای انجام اینکار از روش های مدرن چاپ برروی تیشرت، انواع لباس ها و کفش استفاده می شود که از جمله این روش ها می توان به چاپ با رول حرارتی و یا چاپ کاتری اشاره نمود.

انجام اینکار به ما این قابلیت را می دهد تا به راحتی بتوانیم طرح های ستی بر روی لباس، شلوار و کفش های تولید شده ایجاد کنیم و ست های ورزشی، خواب و بچگانه ی زیبایی را ایجاد  کنیم که مورد پسند و دلخواه اکثر افراد جامعه می باشد.

فقط باید توجه داشت که این کار با استفاده از برچسب ها و رول های حرارتی با کیفیتی انجام شود و همچنین با استفاده از دستگاه پرس پرقدرت و پیشرفته ای استفاده شود تا عملیات چاپ بهتر انجام گیرد.

 

چاپ کاتری (برچسب حرارتی )

چاپ کاتری برچسب های حرارتی یکی از روش های چاپ روی پارچه، لباس و کفش می باشد که این نوع از برچسب ها به دلیل دوام و کیفیت بالایی که دارند بسیار پرطرفدار می باشند. این روش به دلیل کاربرد راحتی که دارد به تدریج جای چاپ سیلک سنتی را گرفته است . چاپ کاتری به ما امکان چاپ در تیراژ های پایین را فراهم نموده است. با استفاده از این روش رول ترنسفر حرارتی  در داخل دستگاه برش قرار می گیرد و با استفاده از نرام افزار کورل طرح به صورت وکتور برای برش کاری آماده می شود. دستگاه هایی مانند کاتر پلاتر گرافیک و سوما برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند که مطابق فایل طراحی شده در کورل رول ترنسفر حرارتی را برش می دهند و در نتیجه پس از برش رول حرارتی قسمت های اضافی برداشته می شود و سپس توسط اپراتور روی پارچه و یا لباس مورد نظر با استفاده از دستگاه های پرس حرارتی و یا اتو چسبانده می شوند.

شما با استفاده از این کار می توانید برای تبلیغ و شناسایی محصول و یا شرکت خود به جامعه کمک بزرگی بکنید.

چاپ روی کفش، چاپ روی تیشرت، چاپ کفش با رول حرارتی و چاپ لباس با رول حرارتی می تواند برای، شناسایی، دستور العمل استفاده، مشاوره زیست محیطی، اطلاعات، هشدار و یا تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد.

هر طرحی که در ذهنتان دارید را می توانید پیاده سازی و بر روی لباس، کفش ، تیشرت و … چاپ نمایید. مجموعه ما دارای کادری حرفه ای در این زمینه می باشد. طرح های شما با استفاده از بهترین گرافیست ها طراحی و با کیفیت و دوام بسیار بالا بر روی محصول مورد نیازتان چاپ می شود.

فروش برچسب حرارتی توسط آقای مهندس مهرآئین یکی از وارد کنندگان اصلی برچسب های حرارتی کره ای در ایران هستند انجام میشود.ایشان همواره تلاش کرده اند تا خدمات با کیفیتی به مشتریان عرضه کنند. این مجموعه با فروش برچسب حرارتی کره ای،فروش برچسب حرارتی در تهران و سایر استان ها  به هموطنان عزیز خدمت رسانی میکنند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما در این زمینه باشیم.

تهران فردوسی جنوبی
09122647858 مهرآئین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط