فروش کمپرسور سردخانه

فهرست

سرد خانه ها

سرد خانه ها یکی از مهم ترین مکان های ممکن برای نگه داری مواد غذایی و خوراکی می باشد که از فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند . این سرد خانه ها در بهتر و با کیفیت تر نگه داشتن مواد و محصولات در زمینه های مختلف بسیار تاثیر دارند . سرد خانه ها با توجه به نوع وسایل ، ابعاد و کاربرد هایی که دارند به  دسته های تقسیم می شوند .

دسته ی اول سرد خانه هایی که بر اساس دمای کاری دسته بندی می شوند.

  1. سرد خانه های گوشت و مرغ

همان طور که می دانید دما در این سرد خانه ها پایین تر از 0 می باشد و دمای متعادل معمولا برای این نوع سرد خانه تا 18- می باشد . همان طور که از نام آن مشخص است در این سرد خانه ها گوشت های مختلف و مرغ ها را نگه داری می کنند .

  1. سرد خانه های میوه جات و لبنیات

سرد خانه ی میوه و لبنیات به سرد خانه ی دمای بالای صفر مشهور می باشد . در این سرد خانه ها که دما معمولا بین 0 تا 4 درجه ی سانتی گراد می باشد ، میوه ها ، سبزی جات ، لبنیات های مختلف مثل دوغ ، ماست و … را نگه داری می کنند ، این کار به تازه ماندن و خراب نشدن این مواد غذایی مهم کمک می کند .

  1. سرد خانه ی بستنی

  2. سرد خانه ( تونل انجماد )

ساندویچ پنل

ساندویچ های پانل یکی از جایگزین های بسیار مناسب برای مصالح سنتی مانند آجر ها و سیمان ها می باشند . این ساندویچ های پانل مزایای بسیار زیادی نسبت به این مصالح سنتی دارند و همین طور کاربرد های بیشتری نیز دارند .

از جمله ویژگی های بسیار مناسب این پانل ها می توان به قیمت مناسب ، نصب بسیار راحت ، کاهش هزینه ها و … اشاره کرد . ساندویچ پانل ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند .

یکی از این ساندویچ های پانل دیواری و سقفی می باشد که از دو ورق فولادی و هسته ی میانی که به عنوان عایق می باشد تشکیل شده است . ورق های ساندویچ پانل از نوع آلومینیومی می باشد که بسیار نازک هستند و قابل انعطاف می باشند و به دلیل نازک بودن زیاد این ورق ها به راحتی به دور اجسام مختلف پیچیده می شوند .

از ویژگی های مهم آن ها ضد خوردگی می باشد .

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی یکی دیگر از این ساندویچ پانل ها می باشد که نسل جدیدی از ورقه های کامپوزیت برای این ساندویچ های پنل می باشد . در نسل جدیدی از این ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی به طوری طراحی شده اند تا محل اتصال این قسمت ها به یکدیگر مشخص نباشد .

لرزه گیر و المنت

لرزه گیر چیست ؟

لرزه گیر ها از کاربردی ترین وسایل در جهت جلوگیری از ارتعاشات و لرزه های نا خواسته بر روی خط لوله ها می باشد .

کار کردن با این لرزه گیر ها کاره بسیار آسانی می باشد و شما به راحتی می توانید این کار کرد را یاد بگیرید .

لرزه گیر ها انواع مختلفی را دارا می باشند . برای مثال یکی از این انواع لرزه گیر های پلاستیکی می باشد که فقط از یک تکه لاستیک یا در اصطلاح معروف رابر ساخته شده اند .

این لرزه گیر ها از نظر جنس به دو دسته ی لرزه گیر های غیر فلزی و لرزه گیر های فلزی تقسیم بندی می شوند .

المنت چیست ؟

المنت ها نیز یک رشته از سیم های نیمه هادی می باشند که با مفاومت خاصی همراه هستند و از مهم ترین ویژگی های این المنت ها خاصیت داغ شدن آن ها و تحمل کردن جریان های الکتریکی بسیار بالا می باشد .

از المنت ها در صنایع استفاده های مختلفی می شود . از آن جایی که نمی توان از سیم المنت به تنهایی و به صورت مستقیم استفاده کرد از روش روکش کردن این سیم استفاده می کنند زیرا المنت ها به صورت مستقیم باعث برق گرفتگی می شوند .

در روش روکش کردن به این صورت می باشد که المنت مورد نظر را به صورت فنر در ابعاد مختلف درست می کنند و دو طرف این سیم را به یک میله ی رسانا وصل می کنند و سپس این فنر ها داخل لوله های مورد نظر قرار می گیرند و در آخر درون این لوله خاک نسوز ریخته می شود.

درب سرد خانه ها

سرد خانه های مختلف با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای خاصیت های مختلف و هم چنین دارای تجهیزات مختلفی نیز می باشند . درب سرد خانه ها از مهم ترین و پر اهمیت ترین قسمت های سرد خانه ها می باشد زیرا این قسمت از سرد خانه ها محلی برای تبادل هوا و ارتباط با هوای بیرون می باشد و هم چنین از اصلی ترین عامل های تاثیر گذار روی مصرف انرژی در سرد خانه ها می باشد .

درب سرد خانه ها با توجه به کاربرد های آن به دسته های مختلفی تقسیم می شوند . مانند در سرد خانه ی معمولی یا لولایی ، در سرد خانه ی کشویی یا ریلی و در سرد خانه ی کنترل اتمسفر .

یکی از این درب ها که بسیار مهم می باشد درب های ریلی یا کشویی می باشد که در سرد خانه های بزرگ تر که به همان میزان هم رفت و آمد در این سرد خانه ها بیشتر می باشد بهتر است که در این سردخانه ها از نوع ریلی یا کشویی باشد تا با سهولت بیشتری باز و بسته شود .

هم چنین در سرد خانه هایی که در های بسیار بزرگی را نیاز دارند ار درب های موتور دار استفاده می کنند که این درب ها باعث می شوند سرعت فرد در باز و بسته کردن درب بیشتر باشد و نیاز زیادی به زور بازوی انسان نیست .

گروه فنی مهندسی نبوغ

گروه فنی مهندسی نبوغ یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های فنی مهندسی در زمینه ی ساخت پیچ مخفی ، ساندویچ پانل ، انواع درب سرد خانه ها ، کندانسور ها ، لرزه گیر ها ، تعمیر یخساز ، تعمیر برف ساز ، پانل دیواری ، تابلو برق بالای صفر و … از بزرگ ترین شرکت های مهندسی می باشد .

از جمله ویژگی های بسیار خاص و مهم این شرکت فنی مهندسی می توان به تامین ماشین آلات و تجهیزات  مورد نیاز انجام پروژه های مختلف ، دارا بودن گواهی نامه ی استاندارد ملی ایران و ایزو 9001 ، انجام خدمات نصب در تمام نقاط ایران ، تهیه ی لوازم کم یاب برای تعمیرات از ویژگی های بسیار منحصر به فرد این مجموعه ی فنی مهندسی می باشد .

اگر می خواهید در پایان کار از عملکرد خود رضایت داشته باشید حتما به شما این شرکت فنی مهندسی را پیشنهاد می کنیم. زیرا یکی از مهم ترین اصل های شرکت فنی مهندسی نبوغ در راستای جلب رضایت صد در صدی مشتری می باشد .

ادرس مجموعه ی فنی مهندسی نبوغ جهت مراجعه ی حضوری :

شمس آباد ، میدان بهشتی ، پلاک 248 ، واحد 2

آدرس فروشگاه : خیابات سعدی شمالی ، خیابان قائدی ( هدایت سابق ) ، پلاک 267

تلفن های تماس با فروشگاه : 02177686850 و 77686808

تلفن تماس دفتر مرکزی : 02122337277 و 22337276

تلفن همراه : 09121008571 و 09378777978

مدیریت مجموعه ی  فنی مهندسی نبوغ آقای سرژیک قازاریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط