عضویت در نون روز

برای ثبت نام در سایت ابتدا باید در سمت چپ صفحه اصلی بر روی گزینه ” ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.

1

در پایین صفحه ای که باز می شود ، گزینه ” ایجاد حساب کاربری ” را کلیک کنید.

21

صفحه مربوط به ثبت نام کاربران باز خواهد شد و شما اطلاعات شخصی و کاربری خود را وارد نمایید.
تمام فیلدها به صورت ستاره دار هستند و شما باید تمامی آنها را با دقت کامل کنید.
نکته: قسمت نام، نامی است که قرار است در کنار آگهی شما نشان داده شود که این نام می تواند نام یا نام خانوادگی شخص باشد و یا نام شرکت ولی نام کاربری مختص خودتان است.
** هیچ محدودیتی برای نام کاربری و یا رمز عبور وجود ندارد و شما می توانید به صورت فارسی یا لاتین و یا عدد آنها را انتخاب کنید.
بعد از تکمیل کردن فرم، بر روی ” قوانین سایت” کلیک کنید و قوانین مربوط به سایت و ثبت آگهی را با دقت مطالعه فرمائید و سپس اگر تمامی موارد ذکر شده در بخش قوانین قبول داشتید بر روی گزینه ” موافقم ” کلیک کنید و سپس با زدن دکمه ” ثبت ” اطلاعات خود را ثبت نمائید.

22

بعد از ثبت اطلاعات، در بالای صفحه یک پیغام آبی رنگ برای شما نمایش داده خواهد شد مبنی بر اینکه ثبت نام شما انجام شده و برای اینکه حساب کاربری خود را فعال کنید و به سایت وارد شوید، باید به آدرس ایمیل خودتان که در فرم وارد کردید رفته و بر روی لینک ارسال شده در ایمیل کلیک کنید.

4

اگر لینک فعالسازی که به ایمیل شما فرستاده شده است را کلیلک و فعال نکنید و بخواهید برای اولین بار از طریق ” ورود به حساب کاربری ” که در سمت چپ وجود دارد وارد شود پیغام زیر مشاهده خواهد شد. یعنی باید ابتدا لینک ارسالی به ایمیل را فعال کنید و سپس از طریق ” ورود به حساب کاربری ” وارد سایت شوید.

5

بعد از اینکه بر روی لینک فعال سازی کلیک کردید پیغام زیر در صفحه نمایش داده خواهد شد.

6

هم اکنون شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می توانید وارد سایت شوید.

7

** اگر نام کاربری و یا رمز عبور خود را به هر دلیلی فراموش کردید در پایین همین صفحه دو گزینه وجود دارد با عنوان ” رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ” و ” نام کاربری خود را فراموش کرده اید؟ ”

23

به عنوان مثال اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرده تا صفحه ای باز شود. آدرس ایمیل شخصی خود را وارد کنید تا رمز شما به ایمیلتان ارسال گردد.
بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صحیح، شما وارد صفحه آگهی های خود می شود. اگر برای اولین بار وارد شده اید و هیچ آگهی تابحال ثبت نکرده اید صفحه بدون آگهی نمایش داده می شود.
ولی اگر قبلا” آگهی ثبت کرده باشید و برای چندمین بار است که پنل خود وارد می شوید لیست تمامی آگهی هایی که ثبت کرده اید و مربوط به شما است نمایش داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط