تولید و فروش صفر تا صد کلیه تجهیزات شهربازی در تهران

مراحل راه اندازی شهربازی

کودکان ما دارای انرژی و شور و هیجانات زیادی هستند. کودکان بواسطه ی غریزه و شرایط سنی خود، دائما در حال تکاپو و شیطنت های کودکانه اند و این خود نشانه سلامت جسمی و روانی کودک است. در این دوره، با افزایش آپارتمان نشینی در شهر ها، بستر مناسب برای فعالیت های فیزیکی کودکان در خانه چندان فراهم نیست. در گذشته، اکثر مردم در خانه هایی بزرگ، ویلایی و دارای محیط باز و حیاط زندگی میکردند که این خود باعث میشد کودکان بدون وجود محدودیت به بازی کردن و فعالیت های فیزیکی بپردازد و از این طریق هیجانات خود را تخلیه کند. با گذشت زمان و افزایش آپارتمان نشینی بویژه در شهر های بزرگ، فرهنگ آرتمان نشینی ایجاب میکند که کودکان را از انجام بسیاری از بازی های خود در منزل باز داریم. آلودگی صوتی ناشی از سر و صدای کودک و هم چنین فعالیت های شدید فیزیکی همچون دویدن نارضایتی دیگر افراد ساکن در آپارتمان را در پی دارد. مجموعه شادی سازان دور نگاه، در زمینه ی تولید و فروش تجهیزات شهربازی در تهران فعالیت دارد و تمامی سعی خود را در زمینه ی تولید محصولات با کیفیت و ایمنی بالا به کار گرفته است.

در اینجاست که ما به اهمیت وجود شهربازی ها در سطح شهر پی میبریم. شهربازی ها بستری مناسب برای بازی و فعالیت کودکان در رده های سنی مختلف است. بدیهی است کودکان در شهربازی، بدون وجود محدودیت میتوانند بازی کنند. وجود وسایل گوناگون و خاص موجود در شهربازی، علاقه کودکان را برای حضور در این مکان، صدچندان میکند. شهربازی ها به دو صورت سر پوشیده و روباز هستند. شهربازی های سرپوشیده معمولا در مجتمع های تجاری و پاساژها و بیشتر به هدف جلب نظر مشتری فعالیت دارند. شهربازی های روباز در محیط های بزرگتر و با وسیله های به مراتب بزرگتر هستند که به منظور تفریح در یک محیط شاد و مهیج راه اندازی شده اند.

اهمیت ایمنی وسایل شهربازی

یکی از موارد بسیار مهم در شهربازی ها، ایمنی وسایل موجود در آن است. اهمیت این امر در وسایلی که در ارتفاع قرار دارند چندین برابر است چرا که با ایمن نبودن این وسایل جان کودکان و همراهان در خطر است. چه بسا بدلیل استفاده از وسایل نامرغوب که دارای کیفیت بالایی نبودند، افرادی صدمه و آسیب دیده اند از جمله پرت شدن از ارتفاع که منجر به ضربات شدید، شکستگی استخوان ها و حتی در بعضی موارد موجب مرگ فرد میشود. باید توجه داشت که ما همانطور که به تفریح، شادی و هیجان فرزند خود اهمیت میدهیم، در انتخاب محل بازی آنها نیز باید دقت فراوانی داشته باشیم که یک عمر پشیمانی برای ما به بار نیاید. اسباب بازی های موجود در پارک ها مانند تاب ها، سرسره ها، الاکلنگ و… از خطر کمتری برخوردارند که یکی از دلایل آن ارتفاع کم وسایل است. اما در شهربازی ها اغلب وسایل دارای ارتفاعی بلند و جثه ای بسیار بزرگ و غیر قابل مقایسه با وسائل بازی موجود در پارک های سطح شهر است. از این رو ایمنی و کیفیت تجهیزات شهربازی امری حیاتی است که ضامن سلامتی کودکان و همراهان آنهاست و باعث میشود با اطمینان خاطر لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند. پس یکی از نکات مهم در خرید این وسایل از مجموعه تولید و فروش تجهیزات شهربازی در تهران اطمینان از کیفیت آن محصول است.

تولید و فروش تجهیزات شهربازی در تهران

 

استفاده از شهربازی و تجهیزات شهربازی در شرایط کرونا

با شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورنامه های بهداشتی، استفاده از شهربازی ها محدود شده اند. چرا که بدلیل تجمع افراد و وجود افراد مختلف امکان سرایت این ویروس چند برابر میشود. اما همانگونه که میدانیم با رعایت شیوه نامه های بهداستی تا حد زیادی از انتقال و ابتلا به این بیماری در امان خواهیم بود. در این میان وظیفه ی هریک از افراد چیست؟ آیا میتوان در زمان شیوع کرونا به شهربازی ها رفت؟ در چه صورت رفتن به شهربازی برای ما خطرناک نخواهد بود؟

و هزاران سوال دیگر که در شرایط کنونی ذهن شما را درگیر خواهد کرد. در جواب باید گفت که استفاده از شهربازی و تجهیزات شهربازی در این شرایط با رعایت شیوه نامه و پروتکل های بهداشتی تا حدی میتواند بدون خطر باشد. در این میان هم صاحب شهربازی و هم افرادی که به شهربازی مراجعه میکنن موظف به رعایت موارد بهداشتی اند.

مسئول شهربازی در درجه اول باید برنامه ریزی کند و شیوه نامه های بهداشتی بطور جدی پیاده سازی کند. تعداد افراد محدود را به شهربازی راه دهند. در ابتدای ورود از داشتن ماسک و در صورت امکان افراد اطمینان حاصل کنند. تب افراد در ورودی شهربازی گرفته شود و از ورود افرادی که مشکوک به داشتن ویروس هستند جلوگیری کنند. ماسک و دستکش به تعداد زیاد داشته باشند تا افرادی که ندارند بتوانند همانجا تهیه و استفاده کنند. مواد ضدعفونی کننده در درب ورودی شهربازی، کنار هریک از وسایل و بطور یکنواخت در کل محوطه ی شهربازی وجود داشته باشد و افراد شرکت کننده را ملزم به استفاده از آنها بکنند. تجهیزات شهربازی پس از هر سانس بطور کامل ضدعفونی و میکروب زدائی شوند بویژه محل هایی که دست افراد در آنها قرار میگیرد.

افراد شرکت کننده باید برای استفاده از تجهیزات شهربازی با ماسک و دستکش وارد شوند. از هرگونه تجمع در اطراف وسائل و صف گرفتن خودداری کنند. ماسک خود را برندارند و بطور مرتب دست های خود را ضدغفونی کنند.

همانگونه که اشاره شد با رعایت موارد ذکر شده میتوان در روزهای کرونایی نیز از شهربازی ها استفاده کرد. به امید از بین رفتن هر چه زودتر این ویروس از جهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط