معرفی انواع اکسسوری سرویس بهداشتی مدرن و لاکچری

نکات مهم به هنگام انتخاب اکسسوری سرویس بهداشتی

 در حال حاضر صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی در همه قسمت های مختلف منازل برای اجرای طرح های متفاوت دکوراسیون موثر هستند. یکی از مهمترین بخش های ساختمان که عموماً کمتر به طراحی داخلی و چیدمان آن توجه داشته ‌ایم، سرویس بهداشتی می باشد. سرویس بهداشتی یک خانه که چیدمان منظم آن و نظافت و طراحی آن در جلوه بیشتر آن مکان موثر است. برای طراحی بهتر و اجرای دکوراسیون در سرویس بهداشتی باید به طرح، طریقه اجرا و خرید اکسسوری سرویس بهداشتی، مثل جای حوله، جای صابون و… توجه داشت.
پیش از اینها اکسسوری سرویس بهداشتی فقط به آینه، سطل و یا جای صابون منتهی می شد.‌ با رشد صنعت طراحی و دکوراسیون داخلی منازل مسکونی و محیط‌های اداری تغییراتی در طراحی سرویس های بهداشتی شکل گرفته است.
جهت به وجود آوردن نظم و زیبایی افزون تر می توانید از اکسسوری سرویس های بهداشتی مانند جای حوله حمام، جای صابون یا جای حوله سرویس بهداشتی استفاده کنید.
اهمیت استفاده از اکسسوری سرویس بهداشتی به دلیل به وجود آوردن نظم در محیط سرویس بهداشتی می باشد.
در حقیقت وسایلی مثل جای صابون یا حوله سرویس بهداشتی از اجزای تکمیل کننده سرویس های بهداشتی هستند. بعضی افراد بر این باورند که مکان هایی مثل حمام یا دستشویی لازم به طراحی داخلی یا اکسسوری ندارد. ولی در طراحی های جدید و مدرن از همه ابزارها و  المان ها برای به وجود آوردن نظم و زیبایی سرویس بهداشتی استفاده می کنند.
در زمان خرید اکسسوری سرویس بهداشتی به مرغوبیت و جنس آن توجه داشته باشید. زیرا وسایل موجود در سرویس بهداشتی به طور دائم در تماس با رطوبت و آب هستند به همین خاطر کیفیت آنها نقش بسزایی دارد. مثلاً اگر اکسسوری سرویس بهداشتی فلزی ضد زنگ نباشد پس از مدت زمان کمی مرغوبیت خود را از دست می دهد و یا اکسسوری هایی که از جنس چوب هستند نیز عمر و ماندگاری کوتاه تری خواهند داشت.

 

 انواع اکسسوری های سرویس های بهداشتی

  • کمد، کابینت و شلف: برخی بر این باورند که قرار دادن کمد، شلف یا کابینت در حمام و دستشویی خیلی مهم نمی باشد ولی اطمینان داشته باشید که این عناصر بسیار کاربردی و مهم هستند.‌ جایگذاری انواع شوینده ها حوله ها، دستمال کاغذی و سایر وسایل ریز و درشت مورد نیاز حمام و دستشویی در کابینت، کمد یا شلف این امکان را می دهد که از فضای بیشتری بهره مند شویم و از شلوغی و پراکندگی وسایل جلوگیری میکند.
  • اکسسوری های بهداشتی: اکسسوری های بهداشتی عموماً در هر دستشویی و حمام وجود دارند و استفاده از این وسایل یکنواختی آنها با هم و با فضای مورد استفاده از مواردی است که باید به آن توجه کنید.

اکسسوری سرویس بهداشتی

  •  حوله: از وسایل دیگری که وجود آن در حمام و دستشویی لازم می باشد حوله است. برای جلوه بیشتر حمام و دستشویی می توانید از حوله هایی با رنگ ها و اندازه های متفاوت استفاده کنید و بهتر است در محلی قرار بگیرند که در معرض پاشیده شدن آب و خیس شدن نباشند‌‌.
  • پرده حمام: پرده حمام برای جداسازی بخش های مختلف آن بسیار کاربرد دارد و همچنین برای زیباتر شدن فضا مناسب می باشد. در انتخاب پرده حمام به جنس آن توجه کنید.
  • جعبه و سبد: عموما در حمام و دستشویی وسایل ریز و درشتی وجود دارند که طبق میل و سلیقه افراد در آنجا قرار می گیرد. این وسایل عبارتند از انواع صابون، شامپو، شوینده های بدن، خوشبو کننده ها، شمع، حوله و…می باشد.‌ برای پیشگیری از شلوغی و بی نظمی به فضا، بهتر است از جعبه ها و سبدهای مخصوص حمام استفاده کنید .
  • اکسسوری های زینتی: اغلب افراد از اکسسوری های زینتی برای زیباتر شدن فضا استفاده می کنند. استفاده از شمع و عود های معطر مجسمه ها و… از مواردی هستند که می‌توان از آنها استفاده کرد.
  • آینه و روشویی: آینه از عناصری است که معمولاً در دستشویی و حمام قرار می‌گیرد و با روشویی ست می‌شود. افزون بر اینکه آیینه در حمام و دستشویی زیبایی فضا را دو چندان می‌کند همچنین آیینه فضاهای کوچک را بزرگ تر نمایان می کند.

 انواع ست سرویس بهداشتی و اکسسوری‌

 برای چیدمان سرویس بهداشتی راه های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید با خرید ست سرویس بهداشتی یا اکسسوری دیواری مثل جا حوله دیواری، جا مسواکی، جا صابونی، جا مایعی و … یک سرویس بهداشتی شیک داشته باشید. اکسسوری هایی که میتوانید در سرویس بهداشتی نصب کنید انواع زیادی می‌تواند داشته باشد مثل: اکسسوری سرویس بهداشتی ۶ پارچه و اکسسوری سرویس بهداشتی ۴ پارچه.

 جا صابونی های مختلف رومیزی و دیواری، انواع آتاژور ها، آینه های مختلف روشویی و اصلاح، جا دستمال دیواری، جا مایع دیواری و روسنگی مختلف، چراغ های روشویی مختلف، گونه‌های مختلف قلاب های رخت آویز مناسب پشت در، دست خشک کن های دیواری، سشوارهای دیواری، جا حوله ای ‌های مختلف، شلف های دیواری.

اکسسوری سرویس بهداشتی

 

 ست های سرویس ۶ پارچه: در اکثر موارد این ست برای چیدمان سرویس بهداشتی منزل نوعروسان استفاده می‌شود و از 6 تکه مجزا تشکیل شده است.

  1. سطل زباله
  2. برس توالت
  3. جا مایع روسنگی
  4. جامسواک روسنگی
  5. جاصابونی روسنگی
  6. لیوان

 گونه های مختلف و متفاوتی از ست سرویس بهداشتی ۶ پارچه در بازار وجود دارد و از لحاظ جنس ست های سرویس بهداشتی 3 نوع هستند. ست سرویس بهداشتی رزین، سرامیکی، پلاستیکی.

ست سرویس بهداشتی ۴ پارچه: این ست همانند 6 پارچه از نظر جنس و مدل و طرح یکسان می باشند. ولی از نظر تعداد پارچه تعداد کمتری دارد و سطل زباله و فرچه را دارا نمی باشد و تنها موارد زیر را دارد.

  1.  جای مایع رومیزی
  2. جا مسواک رومیزی 
  3. لیوان
  4. جاصابون رومیزی

تولید کننده اکسسوری سرویس بهداشتی، تولید و عرضه کننده ی مدرن ترین و شیک ترین اکسسوری سرویس بهداشتی در تهران می باشد.

 اکسسوری سرویس بهداشتی آتاژور

 آتاژور که طاقچه زیر آینه هم گفته می‌شود از لوازم ضروری جهت زیبا سازی روشویی سرویس بهداشتی می باشد که افزون بر ظاهر زیبا بسیار هم کاربردی می باشد. آتاژور ها در چهار گونه متفاوت در بازار موجود می باشد. آتاژورهای شیشه‌ای، آتاژور های چوبی، آتاژور های pvc، آتاژورهای فلزی. آتاژور های شیشه ای توسط بست های فلزی روی دیوار و زیر آینه وصل می شود و جهت قرار دادن جامسواکی و … استفاده میشود. شیشه این گونه آتاژور ها در دو گونه شفاف و یا سندبلاست شده می باشد. از این نوع آتاژور ها که بست های فلزی در رنگ های طلایی و سفید و… دارند در اکثر موارد برای سرویس های لوکس به کار برده می شود.

  •  آتاژور چوبی:  از جنس چوب ضد آب می باشد زیرا در محیطی قرار دارد که با آب در تماس است و مرطوب می باشد. این نوع آتاژور هم توسط قلاب های فلزی روی دیوار و بالای روشویی نصب میشوند.
  •  آتاژور PVC: اکثر روشویی هایی که در بازار موجود است از جنس PVC می باشند. زیرا ورق های PVC ضد آب هستند و در برابر آب دوام بیشتری دارند. به همین دلیل آتاژورهای PVC فروش بیشتری نسبت به بقیه آتاژورها دارند و بیشتر از بقیه استفاده می شوند.

شلف در سرویس بهداشتی

 اگر می خواهید سرویس بهداشتی شیک با چند وسیله ساده و زیبایی داشته باشید و به اصطلاح اکسسوری سرویس بهداشتی لاکچری داشته باشید، می توانید با نصب شلف دیواری در گوشه‌ای از دیوار سرویس بهداشتی که محیطی بدون استفاده است با مد نظر داشتن انواع شوینده‌ها، حوله ها و ابزارها در اندازه های کوچک در فضای سرویس بهداشتی شلف را نصب کنید تا نظم زیبایی به مکان مورد نظر بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط