خرید اینترنتی انواع شال و روسری ارزان

آشنایی با انواع شال و روسری 

شال ها دارای انواع مختلفی می باشند که در طرح ها و رنگ های مختلف و هم چنین در قواره های متفاوت موجود می باشد و برای خرید این شال ها، خانم ها اکثرا در ابتدا مانتو ها و پیراهن های خود را خرید و در انتها سعی در انتخاب شال مناسب دارند که بتوانند ست تیپ خود را تکمیل کنند.

امروزه بیشترین شال هایی که برای فروش آماده شده اند شال و روسری های پشمی و ضخیم می باشند که طبق آمار طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده اند.

روسری ها و شال ها دارای انواع مختلفی می باشند که می توانید با توجه به سلیقه ی خود، آن ها را انتخاب و خرید کنید.

یکی از برند های معروف برای خرید شال، برند های ترکی می باشند که به دلیل کیفیت بالا، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده اند. اما در کنار این شال و روسری های ترک، قصد داریم یکی از برترین تولیدی های شال و روسری ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم که در انتها به آن خواهیم پرداخت.

باید به این نکته نیز توجه کنیم که علاوه بر شال های ضخیم که در فصول سرد سال طرفداران خود را دارند، شال های نخی نیز دسته ای دیگر از شال ها می باشند که امروزه مدل پوم پوم دار آن ها دارای طرفدار بسیار زیادی می باشد. در فصول گرم سال که قصد خرید این دسته از شال ها را دارید، سعی کنید بیشتر از رنگ های شاد استفاده کنید.

انواع روسری

همان طور که در قسمت قبل گفتیم شال و روسری های ضخیم از طرفداران زیادی برخوردار شده اند و می توانید آن ها را با انواع تیپ های زمستانی و پاییزی خود ست کرده و دارای تیپی منحصر به فرد و جذاب باشید.

بعد از بررسی برخی مدل های شال، به بررسی برخی مدل ها در روسری ها می پردازیم. امروزه روسری هایی که دارای قواره ی بزرگ تری هستند از جمله روسری هایی می باشند که طرفداران خاص خود را دارند. زیرا علاوه بر کارایی بالا، دارای زیبایی های خاصی نیز می باشند که برای برخی افراد جذاب هستند.

روسری هایی که قواره های بزرگی دارند و دارای طرح های شلوغ  می باشند را به افرادی پیشنهاد می کنیم که دارای قد بلند تری هستند.

یکی از دسته های روسری های قواره بزرگ روسری های مدل ترکمی هستند که آن ها نیز جزو پر فروش ترین ها می باشند و داشتن رنگ های شاد و جذاب و هم چنین ریشه هایی که در این روسری ها وجود دارد، آن ها را دوست داشتنی و جذاب کرده است. هم چنین روسری هایی که طرح هایی از کاشی کاری های قدیمی را دارا هستند، دسته ای دیگر از روسری های جذاب و کاربردی می باشند که می توانید از آن ها استفاده کنید. بهترین روش برای استفاده از این روسری های قواره بزرگ، استفاده به صورت شال می باشد به صورتی که آن ها را گره نزنید و یک طرف این روسری های جذاب و دوست داشتنی را روی شانه ی خود قرار دهید.

نکات مهم به هنگام خرید شال و روسری

برای خرید شال و روسری های خود به شما نکاتی را متذکر خواهیم شد تا در حین خرید توجه کرده و بعدا دچار مشکل نشوید.

در وهله ی اول باید به انتخاب رنگ شال یا روسری متناسب با رنگ پوستتان اشاره کنیم. اگر دارای رنگ پوستی روشن هستید بهتر است از رنگ های تیره به عنوان سال و روسری استفاده کنید تا باعث بی روح شدن صورتتان نشوید و هم چنین برعکس برای خانم هایی که رنگ تیره ای دارند بهتر است از رنگ های تیره استفاده نکنند. برای خرید شال و روسری مورد نظر خود توجه داشته باشید که جنس مورد نظری که انتخاب می کنید علاوه بر زیبایی که دارد آیا واقعا مناسب است یا خیر؟ برای مثال شما یک شال حریر را می خرید ولی این شال به خاطر جنسی که دارد مدام سر خورده و باعث آزرده خاطر شدن شما خواهد شد اما در مقابل شال های نخی هم نسبت به شال های حریر ارزان تر بوده و به راحتی سر نمی خورند. پس توجه داشته باشید که در حین خرید، اگر به دنبال شال یا روسری مناسبی برای مهمانی ها و مراسم های رسمی هستید می توانید از شال های حریر استفاده کنید اما برای مکان هایی که نیاز است مدت طولانی تری در آنجا باشید استفاده از شال و روسری های حریر را به شما توصیه نمی کنیم.

یکی از انوع جنس های روسری ها نیز روسری های ساتن می باشند که با خرید این روسری ها می توانید از آن ها در تمام فصول سال و در بیشتر مکان ها از آن ها استفاده کنید.

 

خرید شال و روسری از معتبرترین تولیدی

در مقابل تمام نکاتی که به شما گفتیم یکی از مهم ترین نکات موجود انتخاب محلی مناسب برای خرید انواع و اقسام شال و روسری ها در طرح ها و رنگ های متفاوت و هم چنین در کمترین هزینه ی ممکن می باشد. تنها محلی که می توانید به این صورت به سال و روسری های مختلف دست پیدا کنید، تولیدی ها می باشد که یکی از این تولیدی های معروف، تولیدی راشل بافت در استان آذربایجان شرقی می باشد که دارای به روز ترین، با کیفیت ترین و زیبا ترین شال و روسری ها در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد و شما در مقابل پرداخت مبلغی مناسب، بهترین و با کیفیت ترین اجناس خود را خرید خواهید کرد.

تولیدی راشل بافت دارای انواع شال و روسری نخی، شال و روسری حریر، شال و روسری ساتن، شال و روسری ابریشم در طرح ها و رنگ های مختلف می باشد.

کیفیت کار های این تولیدی بسیار بالا بوده و افراد زیادی از طرفدار های آن ها می باشند.

نکته ی مثبت خرید از تولیدی ها، پرداخت هزینه ی کمتری نسبت به سایر مغازه ها و بوتیک ها می باشد زیرا در آن صورت فروشنده تحت عنوان نفر سوم، مبلغی را به عنوان سود خود در نظر می گیرد ولی در این صورت خرید ها، شخص سومی نیست و شما با مبلغ کمتری می توانید خرید کنید.

شماره های تماس : 09128608101 و 09143191475 مدیریت آقای سهرابی

آدرس : آذربایجان شرقی، تبریز، خسروشاه، خیابان امام جنوبی، میدان آزادگان تولیدی راشل بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط