آشنایی با دستگاه آب گوجه گیری و رب گیری

خرید دستگاه آب گوجه گیری و رب گیری

دستگاه آب گوجه گیری و یا رب گیری یکی از دستگاه های صنعتی پرکاربرد می باشد. دستگاه آب گوجه گیری می تواند، گوجه ها را برای پخت رب و یا سس به طور کامل آماده کند.

با ورود این دستگاه ها به صنعت آبگیری، تولید رب و سس با سرعت بیشتر و زحمت کمتری انجام می شود. دستگاه رب گیری گوجه، در مدل های مختلفی موجود می باشد و قادر هستند گوشت گوجه خالص و یا گوجه را به همراه پوست و تخم برای پختن رب آماده کنند. از این رو دستگاه های گوجه آب گیری دارای انواع مختلفی هستند و در دو مدل در بازار عرضه شده اند، دستگاه های آب گیری که پوست و تخم گوجه فرنگی را با همراه گوشت آن له می کنند و دستگاه های آب گیری که پوست و تخم گوجه فرنگی را از گوشت آن جدا می کند و گوشت خالص را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین با توجه به کاربرد های مختلفی که دستگاه های رب گیری و آب گوجه گیری دارند. این دستگاه ها در مدل های خانگی، مغازه ای و صنعتی در ظرفیت های مختلفی موجود می باشند.

از این رو شما می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه مناسب را تهیه نمایید. بسیاری از مغازه های سبزیجات آماده طبخ و رب گیری ها می توانند این دستگاه های کاربردی را تهیه نمایند و به سادگی و سرعت بالا به پخت رب بپردازند. که می تواند بسیار به صرفه و پردر آمد باشد.

انواع دستگاه رب گیری

دستگاه های رب گیری و یا آب گوجه گیری، دستگاه هایی هستند که گوجه فرنگی را برای تهیه رب آماده می کنند. با توجه به مطالبی که گفته شد دستگاه آبگیری گوجه دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام دارای کاربرد های مختلفی هستند. دستگاه های رب گیری در انواع مختلف زیر دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

دستگاه گوجه آب گیری خانگی

رب گوجه فرنگی یکی از مواد غذایی می باشد که در غذاهای ایرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بسیاری میان ما ایرانی ها برخوردار می باشد. بسیاری از افراد برای اینکه از جهت سالمی و کیفیت رب گوجه فرنگی که مورد استفاده قرار می دهند، خیالشان راحت باشد، ترجیح می دهند تا آن را در داخل منزل تهیه نمایند. همچنین برخی از افراد با پخت رب در خانه به کسب و کار خانگی می پردازند که شغل بسیار پردرآمدی نیز می باشد. از طرفی پخت رب به صورت سنتی و قدیمی می تواند بسیار وقت گیر و پر زحمت باشد. از این رو تهیه یک دستگاه رب گیری خانگی می تواند راه حلی بسیار مناسب باشد و گوجه ها را به صورت کامل برای رب شدن آماده نماید. دستگاه های رب گیری خانگی معمولا در طرفیت های کمتری تولید می شوند و حداکثر تا 700 کیلوگرم در بازار ارائه شده اند و از قیمت پایین تری نیز نسبت به دو نوع دیگر برخوردار می باشند.

دستگاه آب گوجه گیری یا رب گیری

دستگاه آب گوجه گیری رنده ای

این نوع از دستگاه های گوجه آب گیری دارای طرز کار متفاوتی هستند. دستگاه آب گوجه گیری رنده ای گوجه ها را همراه با پوست و تخم به طور کامل ریز می کند و خروجی آن مخلوطی از پوست، تخم و گوشت گوجه می باشد که کاملا نرم شده اند. دستگاه آب گوجه گیری رنده ای دارای تیغه های قدرتمند و تیزی می باشد که پوست و تخم های گوجه را کامل نرم نماید.

دستگاه آب گوجه گیری ضربه ای

این نوع از دستگاه ها گوشت گوجه را به صورت خالص در اختیار شما قرار می دهند. دستگاه آب گوجه گیری ضربه ای همه ی گوجه های وارد شده را به صورت نصفه خورد می نماید. این دستگاه با استفاده از پوست کن و صافی پوست و تخم گوجه فرنگی را به صورت کامل از گوشت جدا می کند.

استفاده از آب گوجه گیری رنده ای بهتر است یا ضربه ای؟

برای تهیه رب ما به شما توصیه می کنیم تا از دستگاه گوجه آب گیری ضربه ای استفاده نمایید زیرا با توجه به کیفیت محصول رب تولیدی نیز از خلوص و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و اگر می خواهید محصول نهاییتان از طعم و رنگ بهتری برخوردار باشد بهتر است از دستگاه آب گیری ضربه ای استفاده نمایید. اما لازم به ذکر است که این دستگاه زمان کاری بیشتری نسبت به دستگاه رنده ای نیاز دارد. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود دستگاه های رب گیری را در انواع و ظرفیت های مختلفی تهیه نمایید.

دستگاه آب گوجه گیری یا رب گیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

آگهی های مرتبط

مقالات مرتبط